Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@23:12:41 GMT

ابتلای علیرضا استادی به کرونا و توقف نعره سکوت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۲۹۴

ابتلای علیرضا استادی به کرونا و توقف نعره سکوت

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه نوشت: پس از حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «نعره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی، تولید این پروژه از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف مانده است.

گروه پس از وقفه‌ای کوتاه قصد داشتند بعد از اتمام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ سکانس‌های پایانی فیلم را مقابل دوربین ببرند که با ابتلای علیرضا استادی، یکی از بازیگران اصلی پروژه به ویروس کرونا حالا ادامه تولید این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سعید شعبانی، خوشبختانه حال عمومی علیرضا استادی رو به بهبودی رفته و او به تازگی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شده است.

شعبانی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر اظهار امیدواری کرد که در صورت مهیا شدن شرایط تا یک ماه آینده سکانس‌های پایانی فیلم با حضور تمامی بازیگران مقابل دوربین رود.

علیرضا استادی، شیدا یوسفی، تیما تقی‌زاده، عرفان اخلاصچی و اشکان هورسان گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«نعره سکوت» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: الهام زنی که دغدغه‌های زندگی خود را با سختی و به تنهایی به دوش می‌کشد در محیط کار احساس ناامنی می‌کند، او چالش‌های عمیقی را پشت سر می‌گذارد و به همین خاطر مجبور به فروش تخمک خود می‌شود...

دیگر عوامل این پروژه سینمایی عبارت هستند از:  مشاور تهیه‌کننده: فرشید رئوفی، تهیه‌کننده: وحید شعبانی، مدیرفیلمبرداری: فرزام گل‌سفیدی، دستیار تهیه‌کننده: مریم فراهانی، مدیر صدابرداری: جلال سعادت، مدیر برنامه‌ریزی: افشین سنگ‌چاپ، دستیار اول کارگردان: سهراب ارسنجانی، برنامه‌ریز: امین حسینی، طراح گریم: مهدی معینی، تدوین: رضا شهبازی، منشی صحنه: یاسمن چراغعلی، عکاس: امیرحسین میراخوری، سارا ایوانی، طراح صحنه و لباس: امین آل‌محمد، مدیر تولید: فرشید رئوفی، جانشین تولید: مسعود زمانی، مدیر تدارکات: محمود جعفردوست، مجری طرح: هلیا فیلم، مدیر پروژه: کامران تهرانی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

کد خبر 593416 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران علیرضا استادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات

ایسنا/خراسان رضوی مدیر برق مه‌ولات از آغاز طرح نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» در این شهرستان خبر داد.

مهدی مشفق امروز، ۸ اردیبهشت در کمیته راهبری نهضت تولید محصول سبز با برق سبز این شهرستان اظهار کرد: تولید محصول سبز با برق سبز با هدف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و همچنین پیرو ابلاغیه مقام عالی وزارت نیرو در خصوص توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک به منظور تأمین برق چاه‌های کشاورزی در مه‌ولات آغاز شده است.

وی افزود: لزوم مدیریت بار در روزهای اوج بار تابستان سال ۱۴۰۳ و همچنین ضرورت حمایت از تولید پایدار محصولات کشاورزی از دیگر اهداف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تأمین برق چاه‌های کشاورزی در شهرستان است.

مدیر برق شهرستان مه‌ولات بیان کرد: مه‌ولات یکی از شهرستان‌های پیشتاز در حوزه نصب و بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی خانگی بوده و تاکنون ۵۲ نیروگاه خورشیدی انشعابی به ظرفیت ۵۰۰ کیلووات در شهرستان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی نصب شده است.

وی گفت: پس از ابلاغ مصوبه مقام عالی وزارت نیرو و با توجه به اهمیت و فوریت موضوع نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی، بلافاصله جلسه‌ای فوری در محل فرمانداری با حضور فرماندار محترم شهرستان و جهاد کشاورزی تشکیل و مصوبه و روش اجرایی ابلاغی تشریح شد.

 مشفق افزود: لازم است متقاضیان و کشاورزان، به همکاران مدیریت برق شهرستان از صبح روز شنبه مورخه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مراجعه تا راهنمایی لازم برخوردار و مقدمات انجام فرآیند آغاز شود.

وی اظهار کرد: به این منظور مقرر شده با هدف انسجام‌بخشی و هم‌افزایی فعالیت‌های این نهضت، کمیته راهبری این نهضت با حضور فرماندار، معاون هماهنگی امور عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری در شهرستان و با حضور مدیر و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی، مدیر و کارشناسان مدیریت برق شهرستان تشکیل و به صورت هفتگی نشست‌های خود را برگزار کرده تا مسیر راهبری طرح تا قبل از آغاز روزهای پیک تابستان ۱۴۰۳ هموار و این طرح اجرایی شود.

مدیر برق شهرستان مه‌ولات در اولویت قرار گرفتن بازدید از ساختگاه‌های درخواستی کشاورزان متقاضی و تهیه فهرست مربوطه و تکمیل فرم بازدید اولیه، برآورد ظرفیت احداث نیروگاه خورشیدی هر کشاورز و راهنمایی لازم به این قشر و نیز انجام تبلیغات محیطی درباره این نهضت و در تمامی ساختمان‌های اداری به‌ویژه مدیریت برق و جهاد کشاورزی شهرستان را ضروری دانست.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای نهضت نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی گامی مؤثر در راستای کاهش ناترازی‌های تابستان و تولید پایدار محصولات کشاورزان برداشته تا رضایت این قشر ایثارگر نیز تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: ۹۱۱ مشترک از کل مشترکین شهرستان مه‌ولات را بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد که بیشترین مصرف برق این شهرستان را در سال گذشته معادل ۷۱ درصد از کل مصرف برق مشترکین شهرستان را داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران