Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رجبی فعالیت جهادی را فعالیتی ارزشمند دانست و گفت: فعالیت جهادی باید مبنتی بر فکر درست و تنها برای خدا باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ا زخرم آباد،  «آیت الله رجبی» امروز در دیدار با  فرمانده و جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع(، اظهار داشت: فعالیت جهادی کاری ارزشمند برای خدمت به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و قائم مقام علامه مصباح(ره)، افزود: کار جهادی همانگونه که از اسم خود پیداست کاری بسیار با ارزش است که تنها خدا  میزان ارزش آن را دانسته و باید مخلصانه برای او باشد.

 

وی با اشاره به مدیریت جهادی علامه مصباح(ره)، ادامه داد: کار جهادی باید مبتنی بر فکر درست و تنها برای خدا باشد.

 

آیت الله رجبی با اشاره به اهمیت تلاش برای خدمت به مردم، افزود: جهاد، ایستادگی در برابر سختی ها و تحمل آن برای رشد فعالیت هاست.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر در مسیر کار ما در قرارگاه و موسسه و...سختی وجود نداشته باشد و کار به آسانی پیش رود باید شک کرد.

 

آیت الله رجبی در ادامه با تقدیر از فعالیت ها و تشکیلات حساب شده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) ابراز کرد: در دورانی برخی ها بیشترین فشار و هجمه را علیه فعالیت های علامه مصباح(ره) داشتند به نحوی که هر کسی جای او بود شاید کار را رها میکرد اما او نه تنها رها نکرد بلکه در شرایط سخت همواره چراغ روشن گر جامعه به سوی ارزش ها بود به نحوی که یک مقام غربی او را قاتل دموکراسی شوم غربی به شمار آورد.

 

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و قائم مقام علامه مصباح(ره)، در پایان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) بر لزوم حمایت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ه) از این ظرفیت تاکید ویژه کردند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت جهادی ایستادگی علامه مصباح ره آیت الله رجبی فعالیت جهادی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت

 به گزارش  تابناک به نقل از جماران، امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.

 آیت‌الله ضیاء الدین نجفی تهرانی چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود.

وی نویسنده، محقق حوزوی است که شاگردان بسیاری را در حوزه و دانشگاه تربیت کرده است. وی از درس فلسفه آیات، علامه طباطبایی (ره)، محمد شاه آبادی، آقا یحیی انصاری شیرازی، حاج آقا رضا صدر (اخوی امام موسی صدر) و شهید مطهری بهره برده است.

آیت الله نجفی تهرانی در علم هیات نجوم از شاگردان علامه حسن زاده آملی و در عرفان و اخلاق (به مدت ۱۰ سال) شاگردِ آیت‌الله بهجت و آیت‌الله بهاءالدینی بوده است. ایشان همچنین در فقه و اصول، از محضر آیات عظام گلپایگانی، حائری یزدی و آمیرزاهاشم آملی بهره‌مند شده است.

بالغ بر ۲۰ جلد اثر توسط ایشان در رشته‌های فقه، اصول، تفسیر، تاریخ و معارف نوشته شده و ایشان، نماینده مراجع معظم تقلید در امور پاسخ‌گویی به مسائل شرعی نیز است. حوزه علمیه و مسجد جامع نبی اکرم (ص) در شرق تهران، پایگاه مبارزات انقلابی ایشان و مرکز پشتیانی از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده و اکنون، محل پرورش و آموزش سربازان امام زمان (عج) و مراجعه متدینین و مومنین است.

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری