Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:18:50 GMT

ثبت نام سالمندان برای واکسن کرونا صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۲۴۳

ثبت نام سالمندان برای واکسن کرونا صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر صادق تبریزی افزود: آدرس این پیامک شبکه بهداشت و درمان دانشگاه ایران است، اما لینک داده شده در پیامک سامانه سیب است و چنین سامانه‌ای جعلی است.

تبریزی گفت: همکاران ما در حال پیگیری هستند تا مشخص شود از چه جایی این پیامک ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مشخصات اغلب سالمندان در پرونده الکترونیک سلامت وجود دارد و بر اساس آن زمان واکسیناسیون را از طریق پایگاه‌های سلامت شهر و روستا اطلاع می‌دهیم، ادامه داد: زمانبندی دقیق واکسیناسیون سالمندان بر اساس سند ملی واکسیناسیون خواهد بود و کسانی که اصلاً در پرونده الکترونیک سلامت ثبت نیستند هم با مراجعه به مراکز بهداشت می‌توانند در فاز دوم واکسیناسیون قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: فاز نخست واکسیناسیون کرونا مربوط به کادر درمان در روزهای آینده پایان می‌یابد و پس از آن به محض تامین واکسن، فاز دوم که شامل سالمندان است، آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچ تشکیل پرونده ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد.

کد خبر 5193373

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 روزه داری سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شیوع کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا رئیسی ریسک بیماری قلبی محدودیت های کرونایی جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد