Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:54:41 GMT

خبر خوش احداث تونل در جاده سی‌سخت+تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۵۷۲

خبر خوش احداث تونل در جاده سی‌سخت+تصاویر

کمیته ملی واکسیناسیون کرونا در شهرستان دنا با حضور فرماندار شهرستان دنا، فرمانده سپاه پاسداران دنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای سلامت شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز نشست کمیته ملی واکسیناسیون کرونا در سالن اجتماعات شهرستان دنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظفر پریسای رئیس شبکه بهداشت دنا در این نشست گفت: کمیته ملی واکسیناسیون کرونای شهرستان دنا با توجه به آغاز واکسیناسیون در سطح شهرستان برای گروه‌های هدف در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد که به بررسی کامل نحوه اطلاع رسانی گروه های هدف و همچنین تزریق واکسن برای این گروه ها پرداخته شود.

وی افزود: در این جلسه بعد از گزارش کامل گروه واحد بیماری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا با مسئولیت محسن ظریفی، از نحوه واکسیناسیون افراد و همچنین اطلاع رسانی آنها توسط واحد بیماری‌ها و مراقبین سلامت، تعداد واکسن های تزریقی، دوزهای اول و دوم این واکسن ها به صورت کامل برای اعضای شورای سلامت شهرستان دنا شرح داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران درهمه شرایط بحران همراه و همگام با بهداشت و درمان شهرستان دنا حرکت کرده و بار مسئولیت سنگین جلوگیری از شیوع بیش از حد این بیماری در سطح شهرستان را نیز بر عهده داشته است.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان دنا سرهنگ ستوده نیا در این جلسه خاطر نشان کرد: آموزش ها باید برای مردم طوری باشد که مردم تشویق به تزریق واکسن شوند را در همه جا به بهداشت و درمان و همچنین واکسن های موجود در سطح جامعه ایران اعتماد کامل داشته باشند و بدانند که هدف اصلی سلامتی آن هاست.

ستوده نیا افزود : عدالت در توزیع واکسن ها باید در اولویت کاری بهداشت و درمان دنا قرار بگیرد و سپاه پاسداران نیز تا پایان واکسیناسیون همراه بهداشت و درمان به مردم شهرستان خدمت خواهد کرد.

در ادامه این نشست پناهی فرماندار شهرستان دنا در ابتدا نوید احداث تونل های مسیر سی سخت به یاسوج را به مردم شهر سی سخت داد و خاطرنشان کرد که عملیات اجرایی احداث تونل ها اغاز شده است.

وی پس از ارائه گزارش بهداشت و درمان و همچنین گزارش سپاه پاسداران شهرستان گفت: آگاه کردن مردم برای واکسیناسیون و همچنین تشویق آنها به تزریق واکسن باید در این روزها اولویت کاری همه ما باشد.

پناهی افزود: شهرستان دنا در این روز ها خاص ترین شهرستان در کشور بوده که علاوه بر بحران کرونا بحران زلزله و را نیز تجربه کرده و خدمت رسانی و همچنین ارائه خدمات به مردم در دو بحران زلزله و کرونا باید به خوبی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این شهرستان وضعیت قرمز شیوع کرونا را اولین بار در وضعیت بحران زلزله تجربه کرده که به همت و تلاش همه کادر بهداشت و نهادهای درگیر وارد وضعیت نارنجی شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهداشت و درمان سپاه پاسداران شهرستان دنا شبکه بهداشت واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد