Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:03:40 GMT

انفجار کپسول گاز جان ۲ کرمانشاهی را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۶۱۹

انفجار کپسول گاز جان ۲ کرمانشاهی را گرفت

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  «اکبر آزادی» روز پنجشنبه با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت، افزود: این ۲ تن نیز قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس فوت کردند.

او یکی از دلایل انفجار کپسول گاز را بی احتیاطی از سوی شهروندان دانست و توصیه کرد که در استفاده از کپسول‌های گاز حتما نکات ایمنی را باید رعایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برخی از رانندگان کپسول‌های بزرگ را جهت پرکردن گاز خودرو سروته می‌کنند که این امر خطرناک است، گفت: باید از غلطاندن و پرتاب کردن کپسول‌های گاز خودداری کرد.

توصیه دیگر این کارشناس اورژانس این است که در صورت شعله ور شدن کپسول گاز آن را به صورت افقی قرار ندهید و تاکید کرد که هیچ موقع محل اتصالات کپسول‌های اکسیژن را چرب نکنید.

آزادی با یادآوری اینکه در صورت آتش گرفتن کپسول اکسیژن آنرا را با آب و گونی خیس مرطوب کنید، افزود: در صورت معیوب بودن اتصالات سریعا نسبت به تعویض و رفع نقص کپسول اقدام کنید.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه تاکید کرد که محل نگهداری سیلندر‌ها بایستی به دور از هر نوع منبع جرقه یا شعله، خشک، دارای تهویه مناسب، فاقد راهرو پلکان باشد.

آزادی افزود: سیلندر‌های گاز تحت فشار را نباید در مجاورت کوره‌ها، بخاری‌ها و جا‌های گرم دیگر و در اماکنی که خطر آتش سوزی وجود دارد انبار نمود.

او گفت: هرگز سیلندر‌ها را در درجه حرارت بالا قرار ندهید و هیچ قسمتی از سیلندر نباید در برابر درجه حرارتی بالاتر از ۵۱ درجه سانتیگراد قرار گیرد.
 انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • (ویدئو) لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین