Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که در هفته‌های گذشته اخبار ضد و نقیضی از احتمال جدایی یا ماندن سیدمجید حسینی مدافع ایرانی در تیم ترابوزان منتشر شده بود، علیرضا پیکان مدیر برنامه این بازیکن تایید کرد که حسینی دیگر در ترابوزان نمی‌ماند. به گفته علیرضا پیکان، حسینی از قطر، روسیه و ترکیه پیشنهاد دارد ولی بالاترین مبلغ درخواستی برای حسینی از قطر ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسن تونسل» خبرنگار و مدیر سایت «۶۱saat» ترکیه در این خصوص تاکید کرد که مشکل حسینی در ترابوزان مالی و پولی نیست.

تونسل که با علیرضا پیکان مدیر برنامه حسینی گفتگو کرده است، به نقل از پیکان اظهار کرد: حسینی از ترکیه، روسیه و قطر پیشنهاداتی دریافت کرده است و بزرگترین پیشنهاد از طرف قطر است. درخواست حسینی این است که در تیمی باشد که هر هفته بازی کند. این درخواست از سوی ترابوزان پذیرفته نشد و این بازیکن هم از تیم جدا شد.

علیرضا پیکان به این خبرنگار ترکیه‌ای گفته است که حسینی دیگر هرگز به ترابوزان باز نخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید حسینی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم استقلال ایران راهی ترابوزان شد و سه سال در این تیم بازی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدمجید حسینی روسیه ترکیه قطر ترکیه تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه روسیه سیدمجید حسینی فوتبال قطر علیرضا پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • جاساز تریاک در پیکان
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور