Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:18:06 GMT

سرقت ناموفق از موزه هنرهای معاصر اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۱۰۱

سرقت ناموفق از موزه هنرهای معاصر اصفهان

شب گذشته موزه‌های هنرهای معاصر اصفهان مورد سرقتی ناموفق قرار گرفت و سارق که خودش را به گنجینه موزه رسانده بود، بازداشت شد.

مهدی تمیزی در گفت‌و گوبا خبرنگارایمنا، با اعلام خبر سرقت ناموفق از موزه هنرهای معاصر اصفهان، اظهار کرد: پنجشنبه شب _ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰_ سارقی از داخل باغ کاخ چهلستون، وارد ایوانک موزه هنرهای معاصر اصفهان شده و پس از شکستن پنجره موزه که مشرف به باغ کاخ است، وارد ساختمان موزه هنرهای معاصر اصفهان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس وارد اتاق فنی شده، کلید گنجینه را برداشته و خودش را به گنجینه موزه می‌رساند.
وی افزود: با توجه به برنامه گشت زنی نیروهای حفاظت موزه هنرهای معاصر اصفهان در طول شب، سارق از راهی که آمده بوده، فرار می‌کند و این بار به محوطه استانداری اصفهان - که در ضلع جنوبی باغ کاخ چهلستون است - وارد شده، اما توسط نیروهای حفاظت استانداری دستگیر و تحویل نیروی انتظامی می‌شود.

تمیزی اظهار کرد: تنها چیزی که سارق با خود برده بود، دسته کلید موزه و کلیدهای گنجینه بود و خوشبختانه آثار هنرمندان در گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان محفوظ است.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان گفت: باید از نیروهای حفاظت استانداری و موزه هنرهای معاصر اصفهان، همچنین از ریاست حراست در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و نیروی انتظامی جهت پیگیری‌ها و بازداشت سارق تشکر کرد.

کد خبر 495060

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موزه موزه هنرهای معاصر اصفهان باغ موزه چهلستون موزه ملی ایران سرقت سارق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق موزه هنرهای معاصر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان