Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:57:53 GMT

لیگ یک/ نارنجی‌پوشان تهران فکر صعود دارند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۷۳۲

لیگ یک/ نارنجی‌پوشان تهران فکر صعود دارند

بادران تهران در دیداری نزدیک توانست به برتری مقابل استقلال ملاثانی برسد و موقتا صدرنشین شود.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم بادران تهران که پس از روند خوب خود در مسابقه قبل شکست خورده بود، از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه کارگران به مصاف استقلال ملاثانی، یکی از گزینه‌های سقوط رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بادران بازی را خوب شروع کرد و پس از ایجاد یک حمله، در دقیقه ۸ روی ضربه کرنر علی خسروی از جناح راست زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر مرتضی خراسانی به گل اول دست پیدا کرد.

 

مرتضی خراسانی که زننده گل اول بود، در دقیقه ۳۸ با نفوذ از سمت چپ محوطه جریمه استقلال ملاثان و خطایی که روی او اتفاق افتاد، یک پنالتی گرفت تا حمید کاظمی آن را تبدیل به گل کند و شاگردان روانخواه را با دو گل پیش بیاندازد.

 

بادران که در خط دفاعی متزلزل نشان می‌داد، در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول با خطای محمد رستمی در داخل محوطه جریمه خودی، یک پنالتی به استقلال ملاثانی داد تا سجاد عبدویی، پنالتی‌ای که گرفته بود را وارد دروازه کند.

 

در نیمه دوم بازی درگیرانه و فیزیکی رقم خورد که اخراج یک بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی استقلال ملاثانی، نتیجه آن بود تا در نهایت بادران تهران موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی شود و شکست هفته قبل را جبران کند.

 

بادران تهران با کسب این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کرد، اما تیم هوادار در صورت تساوی یا برتری در دیداری که اکنون در حال برگزاری است، رتبه اول را از شاگردان روانخواه پس می‌گیرد.

استقلال ملاثانی بادران تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال ملاثانی بادران تهران دسته یک استقلال ملاثانی بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است