Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل مختار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بالا رفتن EC آب رودخانه بهمنشیر تامین آب آشامیدنی شهرستان آبادان را با مشکل مواجه کرد.
وی ادامه داد: پس از پیگیری از وزارت نیرو از سه روز پیش رهاسازی آب از رودخانه های کرخه و دز جهت تامین آب شرب و کشاورزی آبادان آغاز شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز موج آب از سوی سد گتوند به رودخانه بهمنشیر و طره بخاخ رسید که سبب شد EC امروز آب به چهار و ۸۰۰ میکروموس برسد و همچنان رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مختار بیان کرد: این رهاسازی تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و در صورت افزایش EC آب در بهمنشیر رهاسازی موجی آب از سد گتوند صورت خواهد گرفت.
وی افزود: جلوگیری های زیادی از برداشت و پمپاژ آب برای کشت شلتوک در شمال استان خوزستان شد، همچنین شرکت هایی که برای امور خود نیاز به آب دارند اگر مصوبات برداشت نکردن آب را اجرایی نکنند برق آنها قطع خواهد شد.
مختار با اظهارامیداری از پایان بحران آب آشامیدنی و کشاورزی آبادان با رها سازی آب بیان کرد: با کاهش EC در رودخانه بهمنشیر و میکس کردن آب غدیر کیفیت آب آشامیدنی در آبادان افزایش می‌یابد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث لوله پشتیبانی سه راه حسینیه و قیصریه برای انتقال آب غدیر به آبادان و خرمشهر نیازمند تصویب شرکت آب و فاضلاب کشور است تا مردم این ۲ شهرستان از آب با کیفیت بهره مند شوند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خوزستان آبادان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خوزستان آبادان مجلس شورای اسلامی خوزستان آبادان وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش