Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ما شاهد شکل‌گیری پدیده‌ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست‌ها به‌جای محاکمه شدن، به‌عنوان گروه‌های مثبت بشری به دنیا معرفی می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، سید مجید تفرشی عصر امروز در سومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها،‌ برای رسیدن به هدف از هر ابزاری حتی جان انسان‌ها استفاده می‌کنند و در فرهنگ آمریکایی بهترین سرخ‌پوست، سرخ‌پوست مرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه بیان کرد: ما شاهد شکل‌گیری پدیده‌ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست‌ها به‌جای محاکمه شدن، به‌عنوان گروه‌های مثبت بشری به دنیا معرفی می‌شوند.

وی گفت: آمریکا در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کرد، اما در جریان تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم که قلب مردم عراق با چه حکومتی است، خروج آمریکا از کنوانسیون‌های بین‌المللی یکی از بدعهدی‌های این کشور بوده و بعدها با شرمندگی وارد این قراردادها شده‌اند.

تفرشی ادامه داد: بعدازاینکه رهبر انقلاب واکسن کرونای ایرانی استفاده می‌کنند، رئیس‌جمهور آمریکا برای فروش واکسن به ایران اعلام آمادگی می‌کند و این نشان‌دهنده شکست مفتضحانه آن‌ها است.

سپاه پاسداران با پهپادهای پیشرفته سبب تحقیر آمریکایی‌ها در خلیج‌ فارس شدمعاون سازمان بنیاد شهید: آمریکا با جنایات تاریخی نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد

محسن پاک آیین نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در این همایش بیان کرد: امروز افول آمریکا در صدر بحث‌های کارشناسان جهان بوده و امروز آمریکا نیازمند این است که افکار عمومی را با خود همراه کند.

وی غایت انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: لیبرال دموکراسی آرایش داده‌شده که مبتنی بر اومانیسم و غیر خدایی خواند جوامع است، امروزه پشتوانه آمریکا در نقض حقوق بشر بوده و امروز به هر میزانی که این لیبرال دموکراسی تضعیف شود، برای فهم مردم دنیا از اهتمام اسلام به کرامت انسانی زمینه‌سازی می‌شود.

 مطالبه رهبری این است که رسانه‌ها در این هفته به افشای نقض حقوق بشر در آمریکا بپردازند 

پاک آیین بابیان اینکه مطالبه رهبر معظم انقلاب این است که رسانه‌ها در این هفته به افشای نقض حقوق بشر در آمریکا بپردازند، افزود: رهبر معظم انقلاب به پیشنهاد برخی از نهادها و مسئولین، هفتم تا دوازدهم تیرماه را هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام کرده‌اند.

نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مطرح کرد: در افغانستان مردم وقتی شاهد جنایات آمریکایی‌ها هستند، دل‌بستگی آن‌ها به کاخ سفید کاهش پیدا می‌کند، در افغانستان و عراق سربازان آمریکایی اقدامات غیراخلاقی بی‌شماری را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: به هر میزان که حقوق بشر آمریکایی افشا شود، افول آمریکا تسریع خواهد شد. امروز بسیاری از کارشناسان در آمریکا معتقد هستند که قدرت بااخلاق نمی‌تواند جمع شود و امروز این تفکر در کاخ سفید حاکم است و با همین تفکر است که رژیم آمریکا به مردم بی‌سرپناه تجاوز می‌کنند.

 حقوق بشر آمریکایی یعنی نابودی انسان‌ها، توحش، بربریت و قتل سیستماتیک 

حجت‌الاسلام اسماعیل دانش استاد دانشگاه رابعه بلخی افغانستان در این همایش گفت: حقوق بشر آمریکایی یعنی نابودی انسان‌ها، توحش، بربریت و قتل سیستماتیک.

وی افزود: رهبر انقلاب در این زمینه بسیار زیبا فرموده‌اند که رژیم آمریکا در حالی از حقوق بشر دم می‌زند که زشت‌ترین تصویرها را در نقض این مفهوم از خود به‌جای گذاشته است.

استاد دانشگاه رابعه بلخی افغانستان بابیان اینکه ویژگی‌های حقوق بشر جهان‌شمولی، غیرقابل سلب بودن، برابری طلبی، به هم‌پیوستگی و درهم تنیدگی را شامل می‌شود، گفت:  هیچ‌کسی را نمی‌توان از این حقوق محروم کرد.

وی افزود: برای حمایت از حقوق بشر اسنادهای گوناگونی تدوین‌شده است و در این میان آمریکا یکی از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در داخل و خارج از کشور خود است.

استاد دانشگاه رابعه بلخی افغانستان گفت: حاکمان استعمار آمریکا دارای سوابق فراوان ضد بشری هستند و این حکام، چگونه می‌توانند طلایه دار اجرای حقوق بشر باشند.

اسماعیل دانش بیان کرد: آمریکا حقوق بشر را دستاویزی برای رسیدن به اهداف استعماری خود قرار داده است، وقتی ماده یک حقوق بشری آمریکا را می‌بینیم، برابری تمام ملت‌های جهان به چشم می‌خورد، درعین‌حال همان دولت مبادرت به نقض برابری مردم دنیا می‌کند.

انتهای پیام/452/ش

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری