Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:31:43 GMT

مسابقات ملی مهارت آنلاین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۲۰۲۳

مسابقات ملی مهارت آنلاین برگزار می‌شود

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرحله نخست نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته‌های فناوری اطلاعات در تیر‌ماه سال ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات در تیر‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این مسابقات به صورت آنلاین در مرکز مهارت‌آموزی الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی eskill.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری مسابقات رشته‌های فناوری اطلاعات بیان کرد: همه افرادی که در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شرکت کرده‌اند می‌توانند با وارد شدن به سامانه از نحوه و شرایط آزمون مطلع شده و در زمان مشخص شده در آزمون شرکت کنند.
انصاری با اشاره به اینکه ورود به سامانه آزمون با آدرس  www.eskill.ir میسر است، ادامه داد: آزمون رشته فناوری‌های وب  ۱۷ و ۱۸ تیر، رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و پردازش ابری ۲۲ تیر، توسعه نرم‌افزارهای موبایل و راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب و کار و امنیت سایبری ۲۴ و ۲۵ تیر‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان محمدرضا انصاری آزمون مهارت آنلاین زنجان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی