Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مهران‌فرد روز یکشنبه در آیین معارفه دادستان نظامی  سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عوامل متعدد از جمله عامل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، علمی، اجتماعی باعث اقتدار نظام می‌شود، گفت: نقش نیروهای مسلح در رسیدن به این اقتدار بی‌بدیل است.

به گفته وی، امروز اگر دشمن چشم طمع را از حمله نظامی از کشور برداشته است، به واسطه هوشیاری نیروهای مسلح و آمادگی این نیروها در همه ابعاد از جمله بعد معنوی و نظامی است که با آمادگی رزمی و حضور همیشگی در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دشمن امروز به جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ملت ایران روی آورده است که در این جنگ نیز با حمایت مردم با شکست مواجه خواهد شد.

مهران‌فرد با تاکید بر اینکه نیروی مسلح باید یک نیروی پاک و سالم و به دور از آلودگی باشد، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح وظیفه حفظ سلامت صیانت نیروی مسلح را برعهده دارد و امروز نیروهای مسلح در مقام مقایسه با سایر اقشار از کمترین آمار جرایم برخوردار هستند.

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای کاهش جرایم نیروهای مسلح از سال ۷۶ تاکنون پنج برنامه پنج ساله پیشگیری از وقوع جرم را در سطح نیروهای مسلح تهیه و اجرا کرده که این دوره‌ها جرایم نیروهای مسلح را ۱۱درصد کاهش داده است.

به گفته وی،اصلی‌ترین علت وقوع و ارتکاب جرم در نیروهای مسلح جهل به قانون است که در این راستا دوره‌های آموزش در این سازمان برای نیروهای مسلح برگزار می‌شود و بیشترین تعداد پرونده‌های تشکیل شده برای نیروهای مسلح به علت جهل به قانون است که با ارائه آموزش این جرایم نیز کاهش خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، به نقش داستان نظامی به عنوان مدعی العموم اشاره کرد و گفت: امنیت امروز جامعه در گرو تلاش نیروهای مسلح است و در صورتی که امنیت نباشد هیچ چیز نیست.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: جرایم و تخلفات خاص در نیروهای مسلح استان ۵۰ درصد کاهش داشت.

سردار علی‌محمد اکبری با اشاره به اینکه فعالان در حوزه سازمان قضایی باید نیروهای حق بین، حق گو و حق شناس باشند، افزود: توصیه این سازمان در حوزه پیشگیری از تخلفات و جرایم نیروهای مسلح است که کارهای ارزشمند در استان انجام شده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری نیز به فعالیت‌های شاخص سازمان قضایی استان به خصوص دادستان نظامی برای کاهش جرایم نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت:  اجرای طرح بازگشت به سنگر در این استان به خوبی اجرا شد و این طرح باعث شد که تعداد پرونده‌های مسن و رسوبی در این حوزه کاهش پیدا  کند.

عباس مانیان به اجرای طرح حفظ قرآن برای مددجویان زندان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها و همچنین کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای نیروهای مسلح در دستور کار سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از تلاش ۲ ساله سید علی حقی دادستان نظامی پیشین چهارمحال و بختیاری تقدیر و ایمان حیدری به عنوان دادستان نظامی استان منصوب شد.

سید حقی از سال سال ۸۲ خدمت قضایی را شروع و از ۲ سال گذشته به عنوان دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری فعالیت داشت و به عنوان رییس سازمان قضایی استان کردستان انتخاب شد.

برچسب‌ها نظامی چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه نظامی چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری جرایم نیروهای مسلح نیروهای مسلح دادستان نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران