Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد سلطانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان مراجعه بیماران مبتلا به کرونا ویروس به بیمارستان‌های خوزستان و موارد بستری افزایش یافته است و در حال برگشت به پیک بیماری و شرایط قرمز در بیمارستان‌ها هستیم.

او افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های رازی، امام خمینی (ره)، سینا، امیرالمومنین (ع)، علامه کرمی و فاطمه الزهرا (س) پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند و احتمالا در روز‌های آینده مجبور می‌شویم بیمارستان‌های دیگر را نیز به چرخه کرونا اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی بیان داشت: بیمارستان رازی اهواز تقریبا تکمیل است و مردم باید رعایت نکات بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در تجمع‌ها و استفاده از ماسک را با جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهند تا درگیر بیماری و بیمارستان نشوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا ویروس باید هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا حداقل، میزان ابتلا به نوع شدید بیماری و مرگ و میر کاهش یابد.

این مقام مسئول در پایان گفت: وضعیت بیماری در روز‌های آینده قابل پیش‌بینی نیست و اکنون تنها راهکار پیشگیری، رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان