Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مختاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: همواره پرتابگرانی از آمریکا، کرواسی و جمهوری چک حریفان قدرتمند ایران محسوب می‌شدند اما در آوردگاه پیش رو رقبایی کمتر شناخته شده به‌خصوص از کشور جمهوری آذربایجان می توانند برای سایر رقبا دردسرساز باشند.

وی ادامه داد: با این‌حال همه تلاش خود را برای کسب مدال در مسابقات خواهم داشت و بدون توجه به نام و عناوین پرتابگران در میدان حاضر خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو و میدانی کار معلول اصفهانی با اشاره به حضور در آخرین مرحله از اردوهای تیم ملی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران خاطرنشان کرد: این اردو تا پیش از اعزام به توکیو  زیر نظر فدراسیون ورزش معلولان و جانبازان ادامه خواهد یافت.

مختاری با بیان اینکه تمرینات بدنسازی و قدرتی تا پیش از این اردو در دستور کار بود ادامه داد: اکنون بیشتر زمان خود را به تمرین‌های سرعتی و به اصطلاح انفجاری اختصاص داده ام تا با آمادگی کامل در المپیک حضور یابم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اردو مطلوب است، اظهار داشت: اعزام کاروان ورزشکاران معلول به توکیو ۲۸ مرداد است و اوایل شهریور مسابقات پرتاب وزنه برگزار خواهد شد.

پرتابگر وزنه در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با بیان اینکه مباحث روانشناسی برای کسب مدال ضروری است، گفت: در این اردو 2 روانشناس ورزشی حضور دارند و استفاده از تجربه‌ها و راهنمایی آنان زمینه کسب موفقیت را فراهم می‌کند.

علیرضا مختاری ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران، آبان سال ۹۸ با کسب عنوان دوم در مسابقات پارا دو ومیدانی قهرمانی جهان در دبی، سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

المپیک ۲۰۲۰ که قرار بود از تاریخ ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شود به دلیل همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ به امسال موکول شد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو توکیو  ۲۰۲۰ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از امروز؛ شنبه هشتم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شدند.   جلسه هماهنگی و همچنین مراسم قرعه‌کشی این پیکار‌ها عصر جمعه برگزار شد و حریفان نمایندگان ایران بدین شرح مشخص شدند:   جوانان؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی کاظمی با برنده قرقیزستان و تاجیکستان وزن ۵۴ کیلوگرم: مهدی سلطانی با برنده فیلیپین و مغولستان وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا فضلی با بدرا الصدرانی از امارات وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: سیدعلی‌اکبر میراحمدی با برنده عراق و هند وزن ۸۰ کیلوگرم: سام استکی با مهرالدینوف از ازبکستان وزن ۸۶ کیلوگرم: امیررضا ملک‌خطابی استراحت دارد و سپس برنده هند و ازبکستان وزن ۹۲ کیلوگرم: عباس گرشاسبی با آریان از هند وزن ۹۲+ کیلوگرم: امیر اسماعیلی استراحت دارد و سپس با برنده هند و قرقیزستان   امید؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: آرشام حسنی با لی جونگ هو از کره‌جنوبی وزن ۵۷ کیلوگرم: نیما بیاتی با جان پائول از فیلیپین وزن ۶۰ کیلوگرم: آرمان عبادی با برنده مغولستان و هند وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: امیرحسین پیشرو با ویمارشانا از سریلانکا وزن ۶۷ کیلوگرم: علی گرجی با برنده اردن و قزاقستان وزن ۷۱ کیلوگرم: عیسی فردین با کرار اسماعیل از عراق وزن ۷۵ کیلوگرم: محمد محشری با گورپاد از هند وزن ۸۶ کیلوگرم: سیدعلی صدری استراحت دارد و سپس با برنده قزاقستان و قرقیزستان وزن ۹۲+ کیلوگرم: رضا خلیل‌زاده استراحت دارد و سپس با برنده ازبکستان و هند

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد