Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آقای روح الله زمانی پس از درخشش در «خورشید» مقابل دوربین آقای هادی حجازی فر کارگردان و نویسنده مجموعه تلویزیونی «عاشورا» قرار گرفته تا در نقش نوجوانی شهید خسرو ملا زاده ایفای نقش کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه تلویزیونی عاشورا، مجموعه تلویزیونی شهید باکری با نام «عاشورا ل 31» که از زمستان پارسال تولید خود را آغاز کرده؛ این روز‌ها در حال آماده‌سازی مکان‌های مربوط به جزیره مجنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


70 درصد از این مجموعه تلویزیونی تصویربرداری شده است و آقای هادی حجازی فر علاوه بر کارگردانی و نویسندگی این اثر نقش شهید مهدی باکری را هم بازی می‌کند.
بازیگر فیلم «خورشید» آقای مجید مجیدی در این مجموعه تلویزیونی نقش نوجوانی شهید خسرو ملازاده را ایفا می‌کند و بازی آقای روح الله زمانی همچنان در این طرح ادامه دارد.
این مجموعه تلویزیونی زندگی و شهادت «مهدی و حمید باکری» را محور داستان خود قرار داده است و همچنین به رشادت‌های لشکر 31 عاشورا در عملیات‌های خیبر و بدر می‌پردازد.
تلاش گروه تولید این است که «عاشورا ل 31» برای سالگرد شهادت شهید مهدی باکری (25 اسفند) آماده پخش شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خورشید مجیدی عاشورا مجموعه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟

بنابر ویدیو منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، روز پنجشنبه رنگ خورشید در آسمان شهر هاربین در شمال شرق چین، به رنگ قرمز درآمد. به‌گزارش سرویس جهانی بی‌بی‌سی، دلیل علمی این پدیده تغییر پراکندگی طیف نوری خورشید در آسمان است. منبع: فرارو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!