Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مراد ناصری روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های عمران شهری مانند بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی که به اجرا درآمدند همه از مصوبات سال‌های گذشته بود که به علت مشکلات بیش از ۱۵ سال راکد مانده بودند که با هدف خدمت به مردم شهرستان آن‌ها را به انجام رساندیم. 

وی اضافه کرد: در حوزه عمران شهری همه ظرفیت‌ها در کنار شهرداری و مجموعه شورا قرار گرفت تا ما توانستیم طرح‌هایی را که در تاریخ نهاوند کم‌سابقه بوده‌اند را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری گفت: اجرای پروژه بام نهاوند نتیجه تلاش‌های جمعی و به ویژه شهرداری نهاوند و حمایت خبرنگاران بود که امیدواریم در آینده توسعه آن تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه حوادث طبیعی و کرونا در سه سال گذشته خدمت بیشتر به مردم را تحت شعاع خود قرار داد تصریح کرد: ما بخش عظیمی از توان و فرصت را برای عبور از بحران کرونا و سیل صرف کردیم اما با وجود این مشکلات بیشترین خدمات صورت گرفته به مردم طی این مدت انجام گرفته است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سعی شده از ظرفیت‌های موجود شهرستان مانند بخش گردشگری به نحو احسن استفاده شود خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری بخشی از ظرفیت‌های شهرستان را فعال کرده‌ایم و البته هنوز در این حوزه ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی این حوزه باشیم.

ناصری یادآوری کرد: توفیقات شهرستان نتیجه و حاصل کار جمعی بوده است و خبرنگاران نیز با قلم خود زمینه کار را برای فعالیت مسئولان فراهم کردند.

فرماندار نهاوند با تاکید بر لزوم همراهی خبرنگاران با مسئولان شهرستان گفت: با توجه به جایگاه خبرنگاران در هدایت افکار عمومی و فرهنگ‌سازی در جامعه لازم است در حوزه تولید و مصرف برای ایجاد شهری پایدار و ایجاد فرهنگ شهروندی تلاش کنند.

برچسب‌ها طرح های عمرانی نهاوند شهرداری نهاوند مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی نهاوند شهرداری نهاوند طرح های عمرانی نهاوند شهرداری نهاوند مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت