Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال لیورپول از ساعت ۲۱ در ورزشگاه کرو رود به مصاف نوریچ رفت و در شب درخشش محمد صلاح ستاره مصری خود موفق شد میزبانش را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

در این دیدار که به قضاوت آندره مارینر برگزار شد، لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و برای اولین بار توسط دیه‌گو ژوتا روی پاس صلاح به گل رسید تا تک گل نیمه نخست توسط این مهاجم پرتغالی به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یورگن کلوپ که دوست نداشتند در هفته اول بر خلاف دیگر تیم‌های مدعی امتیاز از دست بدهد، نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند اما بارها حملات آنها توسط دروازه‌بان و مدافعان نوریچ مهار شد.

در ادامه و در شرایطی تنها چند دقیقه است حضور رابرت فرمینو در زمین گذاشته بود این بازیکن روی پاس محمد صلاح گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار در این مسابقه نبود و دقایقی بعد محمد صلاح روی ارسال کرنر و ضربه‌ی دقیق پای چپ، پشت محوطه جریمه نوریچ توپ را به زیبایی هرچه تمام تر به گوشه دروازه تیم میزبان شلیک کرد تا گل سوم به ثمر برسد و شب طلایی این ستاره مصری با به ثمر رساندن گل تکمیل شود.

این مسابقه در نهایت با برتری شاگردان کلوپ به پایان رسید. 

یکی از نکات ویژه این مسابقه بازگشت ویرجیل فن دایک پس از چندین ماه دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت به میادین بود که خبر خوشی برای لیورپولی ها محسوب می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیورپول نوریچ محمد صلاح لیگ برتر انگلیس لیورپول محمد صلاح نوریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌های اخیر محمد صلاح تصمیم دارد این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صلاح در لیورپول می ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول