Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:48:22 GMT

آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۱۰۵۲

آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر

ایسنا/بوشهر به همت هیئت مذهبی فاطمیه شهرستان گناوه دو نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مسئول هیئت مذهبی فاطمه الزهرا (س) فاطمیه گناوه اظهار کرد: یکی از زندانیانی که با پیگیری‌های این هیئت مذهبی آزادشده، ۱۶ سال در بند زندان بوده و پس از اطلاع از اینکه این زندانی در این مدت به‌طور کامل پرورش‌یافته و متحول شده است، با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه دست‌اندرکاران هیئت مذهبی فاطمه الزهرا (س) آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاجر ذاکری با تاکید بر اینکه هیئت مذهبی فاطمیه شهرستان گناوه در کنار برگزاری آئین‌های مذهبی و پاسداری از فرهنگ اسلامی در کارهای خیر و کمک به همنوعان همواره پیشگام هست، اهداء یک دستگاه یخچال به یک خانواده نیازمند، اهداء یک عدد تلویزیون به یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند و توزیع ۴۰۰ بسته حمایتی شامل گوشت، مرغ، برنج محلی، شکر، روغن، رب گوجه و لباس نو بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های این هیئت عنوان کرد.

وی همچنین اهداء مبلغ ۹میلیون تومان کمک نقدی بین خانواده‌های مبتلابه بیماری کرونا، پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذای نذری در روز عاشورا، پخت ۶۰۰ پرس غذای نذری در روز شهادت امام سجاد (ع)، عیادت از ۲۸ خانواده مبتلابه بیماری کرونا و تهیه مایحتاج برای یک هفته آن‌ها را بخش دیگری از فعالیت‌های این هیئت در ایام محرم برشمرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ذاکری اضافه کرد: وساطت بین ۳ خانواده که مشکل داشتند و در شرف طلاق بودند، خرید منبع آب برای یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند به مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، تهیه جهیزیه کامل برای عروسی که دو سال از زمان عقدش می‌گذشت و پدر و مادرش به رحمت خدا رفته‌اند، ازجمله دیگر فعالیت‌های هیئت مذهبی فاطمیون گناوه در این ایام هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیئت مذهبی گناوه زندانیان جرائم غیرعمد بوشهر هیئت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب