Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@03:46:22 GMT

حسن کامرانی فر: برای موفقیت باید زمان گذاشت!

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۶۵۵

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه A فوتبال بیان کرد شما مربیان به لحاظ علم روز دنیا و تمرینات مدرن باید پیشرفت کنید تا آینده فوتبال ایران را بسازید

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه ضمن تشکر از کمیته و دپارتمان آموزش به دلیل برگزاری این دوره، خطاب به مربیان گفت:

فوتبال کشور مدیون زحمات شما است و خوشحالم امروز در جمع شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سالها به همراه شما در کنار زمین بودم و اتفاقات که در مستطیل سبز رخ می داد را پیش می بردیم اما امروز در جمع شما میخواهیم که به رشد و موفقیت هرچه بیشتر فوتبال کشور کمک کنیم.

او ادامه داد:

فوتبال ایران از ظرفیتهای بسیار بالایی برخوردار است اما اینکه چرا با پتانسیل بالا و هوش بازیکنان، فوتبال ما و تیم های ملی در جایگاه اصلی خود قرار ندارند، یک موضوعی است که باید به آن اندیشید و راه کاری را برای آن تعیین کرد. اکنون فوتسال و فوتبال ساحلی در رده برترین های جهان هستند و می خواهیم فوتبال نیز در این شرایط قرار گیرد. باید آسیب شناسی کنیم که چرا در حد بالا تر نیستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد:

سیتسم تغییر کرده و تیم هایی که در رده های بالا هستند بیشتر به مسائل فنی فکر می کنند و کمتر به مسایل حاشیه ای می پردازند. اگر بررسی کنیم می بینیم که به دور از مسایلی که در فوتبال نیاز نیست ، به آن پرداخته نمی شود. در گذشته تیم های ما  در لیگ ایران دارای مقام بودند در صورتی که در رقابتهای آسیایی به مراحل بالا نمی رسیدیم. اما اکنون این اتفاق زخ می دهد و تیمهای مطرح ایران در بازیهای اسیایی تا مراحل نیمه نهایی و نهایی هم پبش رفته اند.

او خطاب به شرکت کنندگان حاضر در این دوره که اکثر بازیکنان سابق تیم ملی  و تیمهای لیگ برتری بودند گفت:

به لحاظ تجربه بازی و فنی در رده بالایی هستید. به لحاظ علم روز دنیا و تمرینات مدرن باید پیشرفت کنید تا آینده فوتبال ایران را بسازید. درست است محدودیتهایی داریم اما با سرچ کردن و دسترسی اطلاعات می توان در شرایط مناسبی قرار گرفت. برای موفقیت باید زمان گذاشت. امیدوارم که شروع این کلاس به موفقیت شما کمک کند و شما عزیزان را در راس تیم های بزرگ لیگ برتر قرار گرفته و موفقیت فوتبال را رقم بزنید.

او در پایان افزود:

 مربی باهوش مربی است که از زمان خود استفاده کند. مربیان بزرگ در کمال آرامش بهترین تصمیم را می گیرند. آینده فوتبال و تیم های ملی با حضور شما بزرگان که به لحاظ فنی و اخلاقی ادر بهترین وضعیت هستید، کمک خواهد کرد . دوست داریم فوتبال رشد کند و تماشاگران از تماشای فوتبال لذت ببرند. مسئولیت ما این است که تلاش کنیم و فوتبال را به شرایطی برسانیم که همگان از تماشای فوتبال لذت ببرند. معتقدن اینده خوبی با حضور شما رقم خواهد خورد. همگان باید برای فوتبال به دور از حاشیه و یک فوتبال لذت بخش تلاش کنیم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد ابراهیموویچ: دل من برای توپ طلا تنگ نشده، توپ طلا دلتنگ من است؛ بهترین بازیکن جهان هستم شجاع خلیل زاده: کی‌ روش ظلم بزرگی در حقم کرد/ 4 سال با کمترین قرارداد برای پرسپولیس بازی کردم تابستانی پر از سورپرایز؛ پنجره نقل و انتقالات در یک نگاه / پوستر اختصاصی محمد نصرتی در طرفداری: با قاطعیت می گویم برخی مربیان با دلال ها شریک هستند بنجامین مندی تا ژانویه 2022 در بازداشت می ماند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، مس رفسنجان در یک نبرد تماشایی موفق به شکست پیکان شد و به جمع ۸تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. مس در خانه بازی می‌کرد و در سراسر زمان مسابقه تیم برتر میدان بود. البته از آن‌سو رضا عنایتی هم تیم بسیار جوانی را با میانگین سنی تقریبا ۲۲سال به زمین فرستاده بود که همین جسارت، قابل ستایش به‌نظر می‌رسد. در هر صورت بازی در طول ۱۲۰دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و این در حالی است که انبوه موقعیت‌های گل نارنجی‌ها پشت سر هم از دست رفت. در این میان درخشش محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان جوان پیکان هم یکی از نکات ویژه بازی بود که توجه بسیاری از ناظران را جلب کرد. به این ترتیب مس رفسنجان بعد از شکست استقلال، موفق به عبور از سد پیکان هم شد تا به قول محرم نویدکیا شانس خودش را برای قهرمانی در این مسابقات بیازماید.

این روزها اما دنیا به کام محرم است. کمتر کسی می‌توانست تصور کند بازگشت او به مربیگری در لیگ برتر بعد از حدود یک سال‌ونیم خانه‌نشینی، چنین نتایج درخشانی داشته باشد. نویدکیا تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده ساکت الهامی را تحویل گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سر و سامانی به آن بخشید. بد نیست بدانید مس محرم در جدول دور برگشت با ۱۵امتیاز از ۹بازی بعد از پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار دارد. در جام‌حذفی هم گفتیم که موفقیت‌های مس باعث شده این تیم آرزوهای بلندبالایی برای خودش تعریف کند. مهم‌تر از همه اینها اما اخلاق و رفتار توأم با نجابت و وقار نویدکیاست که دوست و دشمن را به تحسین واداشته. از محرم و تیمش لذت ببریم و آرزو کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 847369 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال

دیگر خبرها

  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم