Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:22:17 GMT

نکات مهم در خرید سیسمونی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۷۶۷۷

نکات مهم در خرید سیسمونی

یکی از مهمترین دغدغه های هر پدری و مادر تهیه و خرید سیسمونی برای فرزند تو راهی می باشد و بنا بر اعلام اکثر والدین انتخاب یک فروشگاه مناسب که برای تهیه اقلام سیمونی به آن اعتماد نمایند، بسیار مشکل است. همچنین پیدا نمودن فروشگاهی که تمام اقلام سیمونی را بر اساس انتخاب والدین داشته باشد، تقریبا ناممکن بوده و باعث سردرگمی در هنگام خرید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو استقبال از فروشگاه های اینترنتی عرضه وسایل نوزاد و سیسمونی بسیار بیش از گذشته افزایش یافته است و با توجه به اینکه تنوع اقلام و محصولات بالا می باشد، والدین می توانند لوازم و لباس نوزاد خود را بر حسب دلخواه و تحقیقات خود انتخاب و خریداری نمایند. فروشگاه لباس و اکسسوری نوزاد مانیلو یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشد که تمامی اقلام و لوازم کودک را از بهترین برند های ایرانی و خارجی با قیمتی مناسب عرضه می نماید. شما می توانید با مراجعه به این سایت هر آنچه را که برای خرید سیسمونی نیاز است در تنوع بسیار بالا مشاهده و مقایسه نمایید و سپس خرید خود را انجام دهید. برای خرید و تهیه سیسمونی لازم است ابتدا اطلاعات و نکاتی درباره هر کدام از اقلامی که قصد خرید آن را داریم، بدست آوریم تا نهایتا یک خرید رضایت بخش و هوشمندانه داشته باشیم. در ادامه دو قلم از کالای سیسمونی را با ذکر نکات لازم در هنگام خرید آنها، خدمتتان معرفی می کنیم.

شیشه شیر

شیشه شیر یکی از اقلام مهم در خرید سیسمونی است. اما برای خرید شیشه شیر باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید چرا که این وسیله در ارتباط مستقیم با تغذیه نوزاد بوده و همچنین در سلامتی دهان و دندان او نیز نقش مهمی دارد.

برخی از مهمترین مشخصه های یک شیشه شیر مناسب

سرشیشه شیر باید بیشترین شبیه سازی با سینه مادر را دارا باشد تا نوزاد به راحتی بتواند از آن تغذیه نماید.
شیشه شیر باید دارای درپوش مناسب و محکمی باشد تا در هنگامی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، کثیف و آلوده نشود.
شیشه شیر دارای درجه بندی واضح و مشخصی باشد تا مادر در هنگام آماده سازی شیر خشک برای نوزاد بتواند بر حسب آن دقیق عمل نماید و اندازه های شیر خشک و آب جوش را به نسبت مشخص شده ترکیب نماید.
شیشه شیر دارای طرح و نقش فانتزی و کودکانه ای باشد تا کودک را به استفاده و تغذیه از شیشه شیر راغب نماید.
شیشه شیر باید از وزن سبکی برخوردار باشد چرا که شیشه سنگین باعث خسته شدن دستان کودک شده و کودک در گرفتن شیشه شیر به راحتی مستقل نمی شود.

انواع شیشه شیر بر اساس جنس بدنه

شیشه های شیر از نظر جنس بدنه در انواع مختلفی ساخته می شوند، شما با کسب اطلاعات لازم در مورد جنس بطری شیشه شیر، می توانید در هنگام خرید سیسمونی بهترین شیشه شیر را برای نوزاد خود تهیه نمایید.

شیشه شیر از جنس شیشه

استفاده از چنین شیشه هایی در گذشته بسیار رایج بود. از مزیت های این شیشه شیر، شستشوی راحت آن است. همچنین در قرار دادن مایعات داغ محدودیتی نخواهید داشت. اما عیب بزرگ جنس شیشه ای، احتمال شکسته شدن و آسیب رساندن به کودک در آن بسیار زیاد است و در مقایسه با دیگر شیشه های شیر از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

شیشه شیر از جنس پلاستیک

این شیشه شیر از محبوب ترین شیشه های شیری است که توسط والدین خریداری می شود چرا که از وزن سبکی برخوردار است و به راحتی شکسته نمی شود. البته در ریختن مایعات داغ به داخل شیشه شیر از جنس پلاستیک محدودیت خواهید داشت چرا که فعل و انفعالات شیمیایی در تماس با مایعات داغ روی داده و برای سلامتی کودک مضر است. البته امروزه شیشه های شیر پلاستیکی نیز در بازار عرضه شده است که تحت مجوز وزارت بهداشت بوده و خطر فعل و انفعالات شیمیایی در آن وجود ندارد.

شیشه شیر از جنس سیلیکون

اما نسل جدیدی نیز از شیشه های شیر با جنس سیلیکون ساخته شده است که علاوه بر اینکه خطرات و مواد مضر شیمیایی در آن وجود ندارد، بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. تنها عیب این شیشه شیر قیمت بالای آن می باشد.

سری شیشه شیر

سری شیشه شیر نیز باید بر حسب سن کودک انتخاب شود. برخی سری های شیشه شیر از سوراخ های استانداردی برخوردارند که از انتقال هوای اضافه در هنگام تغذیه جلوگیری کرده و باعث نفخ و دل درد نوزاد نمی شوند.

پستانک

پستانک یکی از شیرین ترین اقلام در خرید سیسمونی می باشد که البته باید در انتخاب آن نیز نهایت دقت را به خرج داد. شاید برخی استفاده از پستانک را صحیحی ندانند، اما این وسیله کوچک و دوست داشتنی اگر به درستی انتخاب شود، می تواند در بسیاری از مواقع به کمک شما و نوزادتان بیاید.

مزایای استفاده از پستانک

نوزادان همواره با مکیدن احساس آرامش می کنند و یکی از راه های آرام نمودن نوزاد بی قرار استفاده از پستانک مناسب و استاندارد می باشد.
سندروم مرگ ناگهانی از جمله خطرات شایع در نوزادان می باشد که با استفاده از پستانک کاهش می یابد.
با مکیدن پستانک مجاری تنفسی کودک باز شده و اکسیژن بیشتری را دریافت می نماید.

ویژگی های پستانک استاندارد

پستانک باید از جنس  نرم و مرغوبی ساخته شده باشد و فاقد مواد مضری همچون بیسفنول A باشد.
پستانک باید از منفذ های ریزی برخوردار باشد تا امکان گردش هوا در آن وجود داشته باشد.
پستانک هایی که از سری های ارتوندنسی برخوردار هستد در مقایسه با سری های ساده بسیار مناسب ترند و به رویش دندان و فک نوزاد آسیبی نمی رسانند.
پستانک باید بر اساس سن کودک انتخاب شود.

انواع پستانک

پستانک ها در انواع مختلفی ساخته شده اند و در بازار عرضه می شوند. پستانک هایی از جنس لاتکس و سیلیکون از رایج ترین نوع این محصول می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. پستانک با جنس لاتکس بسیار نرم بوده و کودک می تواند راحت آن را درون دهان خود نگه دارد. اما پستانک های سیلیکون با کیفیت تر بوده و به راحتی رنگ نمی گیرند.

منبع: فارس

کلیدواژه: والدین شیر نوزاد کودک استفاده از پستانک شیشه شیر خرید سیسمونی شیشه های شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بانک خون رویان هرمزگان گفت: در این مدت 32 نمونه موفق در بانک خون بند ناف نوزاد استان ذخیره شده است.
ابراهیم کوهکن افزود: پارسال500 نمونه موفق بند ناف نوزاد در بانک خون استان ذخیره سازی شد که نسبت به سال پیش از آن 56 درصد افزایش یافت.
وی با بیان اینکه بانک خون بند ناف رویان هرمزگان از سال ۸۸ در استان راه‌اندازی شد، گفت: هزینه نگهداری خون بند ناف نوزادان در هنگام قرارداد 10 میلیون تومان در دو قسط با فاصله زمانی ۳ ماه است و هزینه سالانه ذخیره آن560 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید؛ امضای ۷۵ قرار داد ذخیره خون‌بند ناف نوزاد در هرمزگان
مسئول بانک خون رویان هرمزگان با اشاره به اینکه زمان نگهداری خون بند ناف نوزاد۲۰ سال است، افزود: از خون بند ناف نوزاد برای درمان بیماری‌های مانند تالاسمی، سرطان های خونی، اوتیسم، بهبود فلج مغزی، دیابت و آلزایمر استفاده می‌شود.
کوهکن گفت: مراکز بانک خون بند ناف نوزاد در همه ی بیمارستان های هرمزگان مستقر هستند.
وی افزود: مادران باردار می توانند از ابتدای ماه نهم بارداری در این مراکز نام نویسی کنند.
مسئول بانک خون رویان هرمزگان گفت: خون باقیمانده در بند ناف و جفت نوزاد سرشار از سلول‌های بنیادی بسیار پرتوان و زنده است که بر اثر تکثیر‌های پی‌درپی دچار پیری نمی‌شوند و با تزریق و یا جایگزینی این سلول‌ها می‌توان به بهبودی سلول‌های آسیب‌دیده کمک کرد.
کوهکن افزود: نمونه گیری از دندان های شیری و مایع های آمنیوتیک جفت از برنامه های امسال بانک خون رویان هرمزگان است.
وی گفت: از پرده آمنیوتیک برای درمان زخم های سوختگی و زخم های عمیق استفاده می شود. 

دیگر خبرها

  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی