Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان علی رغم ابتلا به ویروس کرونا، تمرینات صنعت نفت با نظارت او برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان یافتن اردو صنعت نفت آبادان در تهران در هفته گذشته تست کرونایی علیرضا منصوریان سرمربی این تیم مثبت اعلام شد و با نظر پزشک معالج وی باید ۲۱ روز راهی قرنطینه شود و بدین ترتیب این سرمربی دو بازی ابتدایی این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز را از دست داد تا منصوریان در همین نخستین روزهای آغازین لیگ بیست و یکم بازی مقابل تیم های سابق خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان در حالی در قرنطینه به سر می‌برد و وضعیت او پایدار گزارش شده است که تمرینات نفتی ها به صورت جدی و زیر نظر دستیاران وی در آبادان درحال برگزاری است. این در حالی است که علیرضا منصوریان به صورت آنلاین بر تمرینات صنعت نفت نظارت دارد و با بازیکنان و کادرفنی این تیم در ارتباط است تا در این شرایط نیز پیگیر اوضاع تیم خود باشد و شاگردانش را برای حضور در لیگ بیست و یکم آماده کند.

صنعت نفت آبادان در نخستین بازی خود در لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)