Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،ماجرای کشته شدن تصادفی مدیر فیلمبرداری و مجروح شدن کارگردان فیلم «زنگار» توسط آلک بالدوین همچنان ادامه دارد. پلیس سانتافه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این شلیک مرگبار در سرصحنه این فیلم وسترن است.

این شلیک حدود ساعت 1:50 دقیقه عصر در سرصحنه فیلمبرداری در مزرعه‌ای به نام بونانزا کریک اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمانی که صحنه در حال تمرین نهایی یا فیلمبرداری بوده است. آنچه هنوز مشخص نیست این است که به چه دلیل پرتابه‌ای از درون سلاحی شلیک شده که باید با گلوله مشقی کار می‌کرده است و آیا اشتباها از گلوله جنگی استفاده شده یا پرتابه ای به طور تصادفی وارد لوله سلاح شده. اما کلانتری سانتافه هنوز قرار بازداشت کسی را در این زمینه صادر نکرده است.

هاچینز بعد از گلوله خوردن با هلی‌کوپتر به بیمارستان نیومکزیکو در آلبوکرکی منتقل شده است اما متاسفانه در آنجا به دلیل جراحات وارده فوت کرده. کارگردان اما به یک مرکز درمانی منتقل شده و سپس از آنجا مرخص شده.

الک بالدوین در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد نوشت:«هیچ کلامی نمی‌تواند میزان شوک و ناراحتی من را درباره تصادف تراژیکی که جان هالیانا هاچینز، که مادر و همسر و همکار بسیار تحسین شده ما را گرفت، بیان کند. من به طور کامل با تحقیقات پلیس درباره چگونگی وقوع این تراژدی همکاری می کنم و با همسر هاچینز هم در ارتباط هستم و همدردی و حمایت خودم را به همسر و خانواده اش اعلام می‌کنم. قلب من برای شوهرش و پسرش و هرکسی که هالیانا را می شناخته و دوست داشته، شکسته است.»

جهان سینما در حال تسلیت و همدردی برای درگذشت هالیانا هاچینز 42 ساله است. او در سال 2019 به عنوان یکی از ستاره‌های در حال خیزش فیلمبرداری توسط مجله فیلمبردار آمریکایی معرفی شده بود. او در سال 1979 در اوکراین به دنیا آمده بود و بعد از کار در صنعت مستند در بریتانیا به لس آنجلس آمده بود. از جمله آثار او می‌توان به فیلم‌های مستقلی مثل « Blindfire» و « Darlin» اشاره کرد. آخرین پست اینستاگرامی او در سرصحنه همین سریال بوده با این کپشن که:«از خوبی‌های فیلمبرداری وسترن این است که می‌توانی در روزهای تعطیل اسب سواری کنی!»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نشست این هفته کابینه این رژیم خواستار شلیک به غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، حتی در صورت داشتن پرچم سفید شد.

این اظهارات بن گویر در پاسخ به اظهارات «هرتزی هالوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر درباره بازداشت تعدادی از فلسطینی ها در غزه بیان شد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با بیان این موضوع که تعداد شهروندان فلسطینی بازداشتی در نوار غزه بالاست، خواستار شلیک به آنها حتی در صورت داشتن پرچم سفید شد و این شهروندان بی دفاع را به زعم خود تروریست خواند و گفت: چرا ارتش اسرائیل تروریست ها را قبل از تسلیم شدن و دستگیری، نمی کشد؟ آیا نمی شد تعدادی از آنها را کشت؟ با این همه بازداشتی چه باید کرد؟

وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر در حالی خواستار اعدام فلسطینی ها پیش از بازداشت شده است که نهادهای حقوق بشری درباره وضعیت بغرنج اسرای فلسطینی ابراز نگرانی کرده اند.

اخیرا، مرکز حقوق بشری فلسطینی «میزان» از اوضاع ناگوار سه هزار زندانی فلسطینی در نوار غزه‌ خبر داد که از زمان حمله به این منطقه، به دست اشغالگران به بند کشیده شده‌اند.

این مرکز اعلام کرد که از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه، سه هزار فلسطینی به دست اشغالگران بازداشت شده اند که در میان آنها زنان، کودکان، سالخوردگان و پزشکان به چشم می‌خورند.

مرکز حقوق بشری میزان گزارش داد: این بازداشت شدگان در زندان‌های «نفحه» و «النقب» به سر می‌برند و ارتباط آنها با دنیای خارج قطع است.

این مرکز در ادامه به انتقال ۳۰۰ بازداشتی از غزه که ۱۰ کودک در میان آنها وجود دارد، به زندانهای «عسقلان» و «عوفر» برای بازجویی خبر داد.

مرکز حقوق بشری میزان از انواع شکنجه و رفتار تحقیرآمیزی خبر داد که علیه بازداشت شدگان اعمال و کرامت انسانی آنها از زمان بازداشت تا رسیدن به مراکز بازجویی لگدمال می‌شود.

این درحالی است که اسیران اهل غزه که به تازگی از سوی صهیونیست‌ها آزاد شده‌اند، روایات هولناکی از شرایط بازداشت بیان کردند.

یکی از نوجوانان فلسطینی که از سوی اشغالگران آزاد شده است، از اهانت و ضرب شتم به دست اشغالگران با وجود اینکه از ناحیه شکم، پشت و پا زخمی شده بود، خبر داد.

یکی دیگر از اسیران نیز پایش را به سبب شکنجه و اهمال پزشکی از دست داده است.

گروه حقوق بشری «دفاع مدنی فلسطینی» در غزه نیز از اوضاع ناگوار ۱۵۰ اسیر آزاد شده از سوی اشغالگران خبر داد که در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر، کمیته بین المللی صلیب سرخ از موارد شکنجه طولانی مدت علیه بازداشت شدگان فلسطینی خبر داد.

این کمیته اعلام کرد که اطلاعی از سرنوشت بقیه بازداشت شدگان در دست ندارد.

کمیته بین المللی صلیب سرخ خواستار همکاری رژیم صهیونیستی با این کمیته برای اطلاع از سرنوشت بقیه بازداشت شدگان شد.

پیش از این نیز مرکز حقوق بشری اروپا- مدیترانه فاش کرده بود که بازداشت شدگان از جمله زنان و کودکان در معرض شکنجه شدید و رفتار غیرانسانی قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»