Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که ۶ تیم موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان شدند که در این بین گل‌گهر سیرجان پرُگل‌ترین بُرد هفته را مقابل تراکتور به دست آورد. 

پرسپولیس و سپاهان، مدعیان قهرمانی در فصل جاری نیز موفق به کسب پیروزی برابر مس و فولاد شدند. استقلال هم با برتری مقابل هوادار خود را در کورس مدعیان نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته سعید صادقی، وینگر گل‌گهر سیرجان با دو گلی که وارد دروازه تراکتور کرد تأثیرگذارترین بازیکن هفته لقب گرفت؛ هر چند دیگر هم‌تیمی‌اش یعنی یونس شاکری هم در این دیدار نوفق به ثبت دو پاس گل در پیروزی ۴ بر یک مقابل تراکتور شد.

در تیم منتخب این هفته پرسپولیس به لطف پیروزی قاطعانه خارج از خانه مقابل فولادخوزستان با ۴ بازیکن بیشترین نماینده را دارد. تیم‌های استقلال و سپاهان هم با ۲ بازیکن در رده‌های بعدی هستند.

*نتایج کامل مسابقات این هفته به شرح زیر است: سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰: نساجی مازندران یک – فجر سپاسی صفر   پیکان صفر – نفت مسجدسلیمان صفر   پدیده مشهد صفر – آلومینیوم اراک‌ صفر   سپاهان ۲ – مس رفسنجان صفر   چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰:   گل گهرسیرجان ۴ – تراکتور یک   استقلال یک – هوادار صفر   صنعت نفت آبادان صفر – ذوب آهن یک   جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰:   فولاد خوزستان یک – پرسپولیس ۳ تیم منتخب این هفته بر اساس نظر کارشناسان و عملکرد بازیکنان بر اساس سیستم پایه ۲-۴-۴ به شرح زیر است:

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (استقلال)

مدافعان میانی: سیدجلال حسینی (پرسپولیس) و آرمان قاسمی (ذوب آهن)

مدافعان کناری: دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) و امید نورافکن (سپاهان)

هافبک‌ها: رضا اسدی (پرسپولیس)، آرش رضاوند (استقلال)، جعفر سلمانی (استقلال) و سعید صادقی (گل‎گهر سیرجان)

مهاجمان: حامد پاکدل (پرسپولیس) و عیسی آل‌کثیر (پرسپولیس)

*جدول لیگ برتر در پایان دیدارهای هفته نخست:

 

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته اول

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال پرسپولیس سپاهان تیم منتخب هفته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز