Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری 8 بازی هفته اول لیگ برتر به معرفی بازیکنان منتخب هفته می پردازیم

 هشت بازی هفته اول لیگ بیست و یکم برگزار شد و حالا نوبتی هم باشد نوبت انتخاب ترین های هفته است.

به گزارش طرفداری، در هفته اول رقابت های لیگ بیست و یکم، نساجی با یک گل فجر را شکست داد، پدیده و آلومینیوم با هم 0-0 مساوی کردند، نفت مسجد سلیمان و پیکان هم با همین نتیجه به رقابت خود پایان دادند، سپاهان با دو گل مس رفسنجان را شکست داد، تراکتور با 4 گل از گل گهر شکست خورد، استقلال هم با یک گل مقابل هوادار به پیروزی رسید، نفت آبادان هم با یک گل به ذوب آهن باخت و در آخرین بازی هفته نیز پرسپولیس مقابل فولاد در اهواز با 3 گل به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ها به پایان رسید و حالا به معرفی برترین بازیکنان هفته اول می پردازیم:

سیستم: 2-4-4

دروازه بان: مسلم حق شناس (هوادار) مدافعان: مهدی تیکدری (گل گهر) آرمان قاسمی (ذوب آهن)  محمد دانشگر (استقلال) و جعفر سلمانی (استقلال) هافبک ها: سعید صادقی (گل گهر) ایوب کلانتری (نساجی) سروش رفیعی (سپاهان) مهدی ترابی (پرسپولیس) مهاجمان: حامد پاکدل (پرسپولیس) یونس شاکری (گل گهر سیرجان) سرمربی: امیر قلعه نویی (گل گهر) بازیکن هفته: سعید صادقی (گل گهر)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته:

مسلم حق شناس (GK)

در هفته ای که دروازه بان های لیگ برتری فروغ چندانی نداشتند، دروازه بان سپاهان روز خوبی مقابل مس داشت و به خوبی به سمت پنالتی بازیکن مسی ها حرکت کرد اما با تقدیر از این دروازه بان خارجی، انتخاب ما یک گلر تازه وارد دیگر است؛ مسلم حق شناس دروازه بان هوادار که اگر چه دروازه اش به روی استقلال باز شد اما با مهار یک پنالتی و چند موقعیت، شروع خوبی در لیگ بیست و یکم داشت.

مهدی تیکدری (RB)

مهدی تیکدری آغاز خوبی در لیگ بیست و یکم داشت و توانست یک پاس گل را هم مقابل تراکتور به ثبت برساند. بازیکن سابق تراکتور مقابل تیم قبلی خود عملکردی داشت که او را برای انتخاب در تیم هفته محق جلوه می دهد.

محمد دانشگر (CB)

دانشگر روز خوبی را برای خط دفاعی استقلال رقم زد و در دقایق پایانی با یک تکل سه امتیاز را برای استقلال حفظ کرد.

آرمان قاسمی (CB)

در روز پیروزی ذوب آهن مقابل صنعت نفت آبادان، قاسمی بازی خوب و کم اشتباهی را به نمایش گذاشت.

جعفر سلمانی (LB) 

گل سه امتیازی سلمانی از اهمیت بالایی برای آبی ها برخوردار بود و به نوعی گره کار شاگردان مجیدی را باز کرد. این پشت در هفته اول پر ترافیک بود و وحید امیری و امید نورافکن هم می توانستند در تیم منتخب هفته باشند. امیری برای پرسپولیس گل ساخت و نورافکن برای سپاهان گل زد اما گل سه امتیازی جعفر سلمانی باعث شد او دست بالا را بگیرد.

سعید صادقی ( RM/RW)

در جریان نمایش چهار گله گل گهری ها مقابل تراکتور، صادقی دو گل به ثمر رساند و یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم قلعه نویی بود. صادقی به عنوان بازیکن هفته هم انتخاب می شود.

ایوب کلانتری (CM)

کلانتری یکی از محورهای سیستم نساجی است و شاگردان الهامی روی ریباند ضربه کلانتری به گل رسیدند.

سروش رفیعی (CM)

سروش رفیعی شروع بسیار خوبی در رقابت های لیگ بیست و یکم داشت و با یک ضربه قیچی فوق العاده دروازه مس را باز کرد.

مهدی ترابی ( LM/LW)

مهدی ترابی را مقابل فولاد مثل همه چیز تاثیرگذار دیدیم. یک پاس گل و نقش پر رنگ در کارهای تهاجمی پرسپولیس باعث شد ترابی به تیم منتخب هفته اول راه پیدا کند.

یونس شاکری (ST)

بونس شاکری در روزی که تیمش 4 گل مقابل تراکتور به ثمر رساند روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم داشت و پاس گل داد. شاکری همچنین روی بسیاری از حملات تیمش نقشی تاثیرگذار داشت.

حامد پاکدل (ST)

پاکدل یکی از مهره های تاثیر گذار پرسپولیس مقابل فولاد بود و گل مهمی هم در اولین بازی لیگ برتری اش برای پرسپولیس به ثمر رساند. پاکدل و آل کثیر هر دو به عنوان مهره تعویضی به میدان آمدند و هر دو هم موفق به گلزنی شدند. با اشاره به گل عیسی آل کثیر، انتخاب ما برای تیم هفته حامد پاکدل است.

امیر قلعه نویی (COACH)

امیر قلعه نویی با پیروزی 4-1 مقابل تراکتور، شروعی بسیار طوفانی داشت و تیم گل گهر بدون شک بهترین بازی هفته اول را به نمایش گذاشت. یحیی گل محمدی هم با توجه به تغییر فرم بازی پرسپولیس در نیمه دوم و پیروزی در نیمه مربیان، شایستگی این انتخاب را داشت اما یادمان نرود امیر قلعه نویی از راه دور، تیمش را به این پیروزی باارزش رساند.

تعداد گل های زده شده در 8 بازی: 14 گل تعداد مساوی: 2 مساوی پرگل ترین بازی هفته: گل گهر 4-1 تراکتور کم گل ترین بازی: پیکان0-0 نفت مسجدسلیمان / پدیده  0-0 آلومینیوم

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد سمپائولی: پاری سن ژرمن به پشتوانه یک کشور توانسته این ستاره ها را به خدمت بگیرد کانچلسکیس: سولسشر به زمان نیاز دارد؛ فرگوسن هم چند فصل را بدون جام گذراند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ بیست و یکم منتخب هفته بازی هفته هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!

فرشاد پیوس یک بازیکن کامل از دید خود را معرفی کرد.

طرفداری | فرشاد پیوس بازیکن کامل از نگاه خود را معرفی کرد که در این بین نام علی دایی هم دیده می‌شود.

طرفداری چالش جدیدی را آغاز کرده و در چهارمین قسمت، شاهد ویژگی‌های یک فوتبالیست کامل از نگاه ستاره سابق پرسپولیس هستیم. 

فرشاد پیوس در مصاحبه‌ای بازیکن کامل از دید خود را معرفی کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

پای راست: پروین پای چپ: حمید درخشان بهترین سرزن: علی دایی هوش فوتبالی: محسن عاشوری فیزیک بدنی: حسین عبدی تکنیک: ناصر محمدخانی

بیشتر بخوانید:

یک فوتبالیست کامل از دید علی پروین

یک فوتبالیست کامل از دید عبدالکریم حسن

یک فوتبالیست کامل از دید اوستون اورونوف

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم