Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با وحید یامین پور، معاون جوانان و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: آذربایجان شرقی و تبریز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نخبه پرور و جریان ساز بوده و از دیرباز در حوزه فکری و فرهنگی پیشرو بوده است که باعث نقش پذیری خوب جوانان ما در عرصه های مختلف اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرّم افزود: اقبال و انگیزه جوانان استان برای تحرک اجتماعی در شرایط فعلی، یادآور تکلیف مداری و مسئولیت پذیری است که از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس سراغ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همانگونه که ریاست محترم جمهور دستور داده اند، از حضور فعال جوانان در تمام عرصه ها استقبال و استفاده می کنیم و همراهی و حمایت از فعالیت های مردمی را دنبال خواهیم کرد.
خرّم تصریح کرد: از مسئولان استان خواسته ام نه تنها جوان گریز نباشند بلکه نسل جدید را در اجرای وظایف محوله همراه کرده و از این ظرفیت عظیم بهره ببرند.
معاون جوانان و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار از رتبه نخست آذربایجان شرقی در فعالیت های این معاونت خبر داده و گفت: آذربایجان شرقی با داشتن بیشترین تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان در 21 شهرستان خود نمونه ای موفق از میدان دادن به جوانان برای فعالیت است.
وحید یامین پور گفت: ریاست محترم جمهور پای شعار جوانگرایی خود ایستاده اند و همانگونه که وزیر محترم در جلسه روز گذشته کمیسیون اجتماعی خبر داد، دولت پیگیر ارتقای معاونت جوانان به سازمانی مستقل است.
وی از طرح های جدید برای گسترده تر شدن حوزه فعالیتی معاونت جوانان و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خبر داده و بر تقویت نقش ستاد ساماندهی امور جوانان در سیاستگذاری و پیشبرد برنامه ها تاکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این اداره کل ارائه داده و از احداث دومین خانه جوان استان در شهرستان هشترود خبر داد.
 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام

ایسنا/ایلام مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک پذیری ۱۰ هزار و  ۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

 «مجتبی بهادری» در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۴ هزارو ۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته ۱۰ هزارو ۲۳۶ مشترک جدید به آمار مشترکین در اقصی نقاط استان روستایی استان اضافه شده است، گفت: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵ هزارو ۴۶۵ مشترک رسیده است.
بهادری با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال نموده که هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: با تلاش و کوشش همکاران این شرکت هم اکنون این استان در ردیف استان های سبز کشور قرار گرفته است.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نقش بی بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۳۸۵ منزل خانوار تحت حمایت کمیته حضرت امام (ره) و بهزیستی لوله کشی داخلی انجام شده است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در طول سال گذشته بصورت رایگان انجام داده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد