Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:33:20 GMT

سوییچ کیش

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۳۳۲

سوییچ کیش

به دلیل موقعیت جغرافیایی متفاوت کیش، یعنی محیط اطراف سر تا سر دریا، مسافرت به کیش از طریق خودرو شخصی ممکن نیست. این مسئله باعث می‌شود افرادی که از طریق هواپیما به کیش سفر می‌کنند و یا به دلیل عوارض و هزینه حمل و نقل گران قیمت، از به همراه آوردن خودرویشان سر باز می‌زنند، برای گشت و گذار در جزیره به مشکل بر بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری نمی‌دانند که چنین مشکلی یک راه حل ساده تحت عنوان اجاره خودرو در کیش دارد. برخی از این راهکار پر مزایا آگاه هستند اما نمی‌دانند برای این منظور به کجا مراجعه کنند. به همین دلیل در این مطلب قرار است برای راحتی هر چه بیشتر شما در سفرهایتان به جزیره زیبای کیش، مرکز سوییچ کیش جهت اجاره خودرو را معرفی کنیم.

تنوع بالا در خودروها

این که یک مرکز اجاره خودرو در کیش دارای تنوع بالایی در مدل خودروها باشد یک مسئله مهم است؛ چرا که تنوع بالا سبب می‌شود درصد حق انتخاب مراجعه کنندگان بالاتر برود و افراد بتوانند خودرویی که در رویاهایشان می‌دیده‌اند را برای گشت و گذار در جزیره استفاده کنند! همچنین از طرفی دیگر، این مسئله سبب می‌شود افرادی که تنها به دنبال اجاره ماشین ارزان در کیش هستند نیز به هدف خود برسند و بتوانند با قیمتی کم‌تر، اسباب حمل و نقلی آسان‌تر را برای خود فراهم کنند. سوییچ کیش به عنوان شناخته‌ شده‌ترین مرکز اجاره خودرو در کیش، با بالا بردن تنوع خودروها، توانسته است رضایت طیف وسیعی از مراجعه کنندگان خود را جلب کند.

 قیمت مناسب اجاره خودرو

این یک تصور جا افتاده میان مردم است که اجاره خودرو به طور کلی امری بسیار پر هزینه و مخصوص قشر مرفه جامعه است در حالی که اصلا این طور نیست. همان طور که خواندید، امروزه خودروهای متنوعی در مرکز اجاره خودرو کیشِ از جمله سوییچ کیش در دسترس مراجعه کنندگان قرار دارند و مدل‌های اصطلاحا پایین و معمولی آنها، از هزینه کرایه بسیار کمی برخوردار هستند. همچنین اگر سری به سایر مراکز و سایت‌های اجاره خودرو بزنید و هزینه کرایه را با سایت سوییچ کیش مقایسه کنید متوجه خواهید شد که سوییچ کیش نسبت به سایرین، قیمتی مناسب حال‌تر و پایین‌تری را برای خودروهای خود در نظر گرفته است. این امر باعث می‌شود که هزینه مسافرت افراد کم‌تر باشد و بتوانند مسافرتی راحت‌تر را تجربه کنند.

رزرواسیون آنلاین

برای اجاره خودرو در کیش و یا هر مقصدی، بهتر است پیش از موعد اقدام کنید تا بتوانید خودروی دلخواه خود را برای مدت زمانی که مدت نظر دارید رزرو کنید. بسیاری از افراد به دلیل این که تا به مقصد نرسند نمی‌توانند به مراکز اجاره خودرو مراجعه کرده و این امر مهم را انجام دهند این در حالیست که سوییچ کیش برای راحتی حال مراجعینِ مسافر امکان رزرواسیون آنلاین را فرهم کرده است. به این معنی که شما می‌توانید از هر کجای کره زمین که باشید برای مدت زمانی معین از پیش، خودروی انتخابی خودرو را رزرو کنید تا هنگام فرا رسیدن زمان مسافرت، از بابت رنت خودرو در کیش و حمل و نقل در جزیره به صورت خود مختار، به مشکلی بر نخورند و با خیال راحت مسافرتی لذت بخش را از سر بگذرانند.

عدم دریافت چک

مراکز اجاره خودرو به منظور کسب اطمینان از این که مشکلاتی نظیر مفقود شدن و یا به سرقت رفتن خودروهای‌شان رخ ندهد معمولا در هنگام عقد قرادادی مبنی بر اجاره خودرو، فرد اجاره کننده را ملزم به ارائه ضمانت‌هایی می‌کنند که یکی از آنها، برگه چکی طبیعتا به رقم قیمت روز خودرو است. اما اگر برای اجاره خودرو در کیش به سوییچ کیش مراجعه کنید لازم نیست برای دریافت خودرو، چک به عنوان ضمانت تحویل دهید. این ویژگی برای مسافرین مزیتی بسیار فوق العاده است چرا که کم‌تر کسی پیدا می‌شود برای مسافرتی تفریحی، با خود دسته چک ببرد! همچنین امکان پیدا کردن شخصی که بتوان از او چکی ضمانتی قرض گرفت در شهری (بهتر است بگوییم جزیره ای!) غریبه، بسیار نزدیک به صفر است. به همین دلیل است که سوییچ کیش، از راحت‌ترین و کم دردسرترین مراکز برای اجاره خودرو در کیش محسوب می‌شود.

سایت سوییچ کیش

علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید برای برخورداری از خودرویی اجاره‌ای با بیمه و عدم افت قیمت، سایت سوییچ کیش را برگزینید. سایت این مرکز اجاره پر مزایا، دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته برای مراجعه کنندگان عزیز است تا برای فرآیندهایی آنلاین نظیر رزرواسیون به مشکلی بر نخورند. همچنین خوب است بدانید که سوییچ کیش با بیش از یک دهه سابقه در خصوص امر اجاره خودرو در کیش، از پرسابقه‌ترین و معتبرترین مراکز فعال در این حوزه به شمار می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده خودروها و رزرو آنلاین آنها می‌توانید به سایت سوییچ کیش به نشانی اینترنتی https://sweechkish.com مراجعه نمایید.

منبع: 45 KHODRO| ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها کیش خودرو اجاره خودرو روزانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش خودرو اجاره خودرو روزانه کیش خودرو اجاره خودرو روزانه اجاره خودرو در کیش مراجعه کنندگان مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟