Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از دستاوردهای دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور به مناسبت هفته پژوهش و روز دانشجو بازدید کرد.

به گزارش برنا؛ وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از دستاوردهای دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور بمناسبت هفته پژوهش و روز دانشجو روز دوشنبه 15 آذرماه 1400 بازدید بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که با همراهی مهندس عبدی و اعضای شورای معاونین و مسئول بسیج دانشجویی صورت گرفت و بعد از نشستی صمیمی، از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشکده و همچنین آزمایشگاه ها، کارگاه ها، سالن تربیت بدنی و فضاهای آموزشی مختلف بازدید کرد. ابتدا مهندس عبدی شمه ای از تاریخچه تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای و ظرفیت های دانشکده شهید شمسی پور به همراه رشته ها، اهداف و برنامه ها را ارائه نمود. ایشان از شهید تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران بعنوان دانش آموخته دانشگاه فنی و حرفه ای یاد کرد و وظیفه اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای را تربیت دانشجویانی مهارت محور خواند.

 اردستانی نیز در این نشست دانشگاه فنی و حرفه ای را بزرگترین دانشگاه دولتی کشور خواند و بر مهارت محور بودن این دانشگاه تاکید کرد و افزود: بیش از 60 درصد دروس این دانشگاه مبنای آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی دارد. ایشان همچنان در خصوص نخستین رویداد ایده شو با محوریت لیزر و فوتونیک توضیحات جامعی را ارائه نمود.

یامین پور در گفتگو با روابط عمومی دانشکده، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: من از بازدید این نمایشگاه و دستاوردهای دانشجویان این دانشکده بسیار خوشحال هستم. ایشان در خصوص ضروری بودن نگاه آموزش به مهارت تصریح کرد: مهارت حلقه مفقود  نظام آموزشی ما است که در واقع می تواند مساله اشتغال را حل کند و این مساله درنظام آموزشی امتحان خودش را پس داده است و هر وقت نظام آموزشی ما به سمت مهارتی شدن حرکت کرده است، بلافاصله ما نتایج خوبی را شاهد بوده ایم و این می تواند موجب باشد که ما نیازهای ضروری خودمان را برطرف کنیم و بخشی از عقب ماندگی مان را در واقع جبران کنیم. ایشان در ادامه نمونه آموزش های حاضر در دانشکده را نمونه ای موفق از فرایند آموزش فنی و حرفه ای خواند و فراهم آوردن زیرساخت های مناسب را ضروری دانست.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دانشجویان رشته های مختلف فنی و حرفه ای را هدف مند خواند و تصریح کرد: وجه تمایز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با دیگر دانشگاه ها این است که کاملا می دانند به دنبال چه چیزی هستند، چه آینده ای را پیش رو دارند و فضا برای آنها امیدبخش و امیدوار کننده است. همچنین در خصوص این نمایشگاه گفت: نمایشگاهی که امروز دیدیم نشان می دهد که سیستم در حال پویایی و کار است و از این بازدید بسیار انرژی گرفتم. همچنین در خصوص ایده های نوآورانه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در حال حاضر از ایده های خلاقانه و نوآورانه حمایت می کند و از جمله این برنامه ها می توان به طرح "منش" اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزارت ورزش و جوانان دانشجو اعضای شورای بسیج پدر ایران فنی و حرفه ای لیزر روابط عمومی اشتغال وزارت ورزش انرژی ورزش و جوانان جوانان معاون امور جوانان دانشجویان دانشکده دستاوردهای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان معاون امور جوانان شهید شمسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام دولت امریکا در سرکوب جنبش دانشجویی و حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند.
ملکوتی از مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این تجمع با اشاره به بیداری جوامع و مردم جهان و حمایت اکثر ملت‌ها از مظلومیت مردم غزه گفت: امریکا به عنوان شریک جرم رژیم اشغالگر قدس باید محاکمه شود و ملت‌های ازاده جهان اجازه فروش سلاح به این رژیم کودک کش را به قدرت‌های استکباری ندهند.

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند