Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفظ تصاویر در تلویزیون های پلاسما ممکن است جلوه ای سوخته ایجاد نماید. کابل های HDMI یا دستگاه های مختلف متصل شده به تلویزیون نیز، در صورتی که به درستی کار نکنند، می توانند باعث بر جای ماندن خطوط قرمز در تصویر شوند. همچنین ممکن است، خطوط قرمز تلویزیون ناشی از مشکلات سخت افزاری باشد که بر روی صفحه نمایش آن تأثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هر کدام از این مشکلات راه حلی دارند. در این مقاله قصد داریم تا عواملی که ممکن است باعث ایجاد خطوط قرمز رنگ در تصویر تلویزیون های پلاسما شود را بررسی کنیم. پس تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید.

۱. سوختن تصویر

تلویزیون های پلاسما برای نمایش تصاویر روی صفحه خود، از فسفر استفاده می کنند. این فسفرها ممکن است گاهی اوقات بیش از حد روشن شوند و آثاری از تصاویر مانند یک خط قرمز روی صفحه بر جای بگذارند. وجود این تصاویر روی صفحه نمایش تلویزیون شما اغلب به عنوان سوختن تصویر نامیده می شود.

سوختن تصویر درواقع ۲ علت دارد. حفظ تصویر یا ماندگاری تصویر دو علت ایجاد این مشکل است. حفظ تصویر، دائمی است و برای تعمیر آن نیازمند استفاده از خدمات مراکز مجاز تعمیر تلویزیون در مشهد همچون Paratek.ir هستید. با استفاده از سرویس تعمیرات تلویزیون در منزل، می توانید به راحتی نسبت به برطرف کردن خطوط قرمز تصویر توسط تعمیرکاران حرفه ای اقدام کنید.

اما ماندگاری تصویر معمولا دائمی نیست و خطوط قرمز ایجاد شده در این مشکل، معمولا پس از چند دقیقه از بین می روند. دقت کنید که در صورت بروز سوختگی مجدد نیز ممکن است خطوط قرمز، مجددا بر روی صفحه شما ظاهر شوند. اگرچه مشکل ماندگاری تصویر تلویزیون ممکن است به سرعت برطرف شود، اما پیشنهاد می کنیم پیش از حفظ تصویر و ایجاد مشکل دائمی، مشکل را بررسی کرده و درصدد برطرف کردن هر چه سریع تر آن بکوشید.

۲.مشکلات اتصال

مشکلات اتصال بین تلویزیون و دستگاه های مختلفی که به تلویزیون وصل کرده اید نیز می تواند دلیل دیگری برای ظاهر شدن خطوط قرمز روی صفحه نمایش تلویزیون باشد.

به عنوان مثال، هنگامی که یک دستگاه پخش کننده DVD را با کابل HDMI به تلویزیون متصل کرده اید و می خواهید یک فیلم تماشا کنید، ممکن است ناگهان با خطوط قرمز در سراسر صفحه مواجه شوید. این مشکل اغلب به این دلیل اتفاق می افتد که تلویزیون به طور کامل با دستگاه ارتباط برقرار نمی کند. به طور کلی، معمولا مشکلات اتصال انواع تلویزیون ها، ناشی از کابل های HDMI معیوب است.

برای رفع این مشکل ابتدا کابل HDMI که دستگاه را به تلویزیون وصل می کند تعویض کنید. سپس دوباره فیلم را اجرا کرده و صفحه نمایش را تست کنید. در صورتی که مشکل همچنان وجود دارد، ممکن است خود دستگاه DVD پلیر شما مشکل داشته باشد و نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

همچنین ممکن است مشکل از بخش اتصال دهنده تلویزیون باشد. در چنین شرایطی بهتر است با نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی مشهد تماس برقرار نمایید.

۳.مشکلات سخت افزاری

اگر پس از رفع هرگونه سوختگی تصویر و تعویض کابل‌ های HDMI، صفحه تلویزیون پلاسما شما همچنان دارای خطوط قرمز افقی یا عمودی است، ممکن است مشکل، ناشی از پنل معیوب باشد.

پنل تصویری تلویزیون پلاسما یا PDP، پیامی را به صفحه نمایش منتقل می کند. این پیام به طور موثری به صفحه نمایش می گوید که چه اشکال و رنگ هایی را تولید کند. هنگامی که این پنل ( PDP) خراب شود، تصاویر روی صفحه تار شده، تغییر رنگ می دهند یا بد شکل ظاهر می شوند. در چنین شرایطی خطوط قرمز عمودی و افقی نیز ممکن است ظاهر شوند.

یک تعمیرگاه حرفه ای همچون مرکز نمایندگی تعمیرات تلوزیون سامسونگ مشهد می تواند PDP داخل تلویزیون پلاسمای شما را جایگزین یا تعمیر کند. نمایندگی های مجاز تلاش می کنند تا در صورت امکان، نسبت به تعمیر قطعه اقدام نمایند. همچنین نمایندگی های مجاز، با در اختیار داشتن قطعات اصلی برند تلویزیون شما، می توانند در صورت نیاز، آن را با قطعه اصلی و اورجینال جایگزین نمایند.

تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ و ال جی

نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون می توانند انواع مشکلات تلویزیون های شما را بدون حتی جابجایی تلویزیون، در داخل منزل خودتان تشخیص دهند. شما می توانید با خیال راحت، از خدمات نمایندگی تعمیرات تلوزیون سامسونگ مشهد در منزل خود استفاده کنید. با استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون در منزل خود، می توانید بدون نگرانی از آسیب دستگاه در حین حمل و نقل، مشکل تلویزیون را شناسایی کرده و به کمک تکنسین های خبره آن را برطرف نمایید.

نمایندگی تعمیرات تلوزیون سامسونگ مشهد ارائه دهنده انواع خدمات نصب، سرویس، نگهداری و تعمیر تلویزیون در منزل شماست. شما می توانید جهت رفع عیوب متداول و غیر متداول انواع مدل های تلویزیون سامسونگ خود، از تکنسین های خبره ما کمک بگیرید.

پاراتک

پاراتک به عنوان مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون های سامسونگ و ال جی با شعبات مختلفی که در سراسر مشهد دارد، می تواند خدمات حرفه ای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه نماید. در صورتی که تلویزیون سامسونگ شما خراب شده و یا نیاز به سرویس دارد، می توانید روی خدمات پاراتک حساب باز کنید.

نمایندگی های مجاز ال جی در شهر مشهد علاوه بر تعمیر، می توانند خدمات نصب تلویزیون را نیز به شما ارائه نمایند. شما می توانید از هر نقطه مشهد، تنها با یک تماس، تکنسین های ما را برای سرویس فوری در محل تحویل بگیرید. ویژگی دیگر استفاده از خدمات پاراتک، امکان استفاده از سرویس دریافت خدمات آنلاین است. شما می توانید با ورود به پورتال مجموعه و انتخاب گزینه ثبت درخواست خدمات در بالای صفحه، خدمت مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز، از ما بخواهید.

همکاران ما پس از ثبت درخواست، با شما تماس گرفته و در اولین فرصت پس از تعیین دقیق مشکل، تکنسین های مربوطه را به محل شما اعزام خواهند نمود.

کد خبر 644684 برچسب‌ها مجله تعمیر وسائل خانگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون شما می توانید صفحه نمایش خطوط قرمز روی صفحه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • آیا عنکبوت‌های غول‌پیکر در مریخ وجود دارند؟
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس