Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور مدعوین نظامی، انتظامی، بنیادی و تعدادی از خانواده‌های شهدای پرواز اوکراینی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا در گلزار شهدا برگزار شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: از میان ۱۳۳ خانواده محترمی که شناسایی شده اند برای ۷۳ مورد در بنیاد شهید پرونده تشکیل شده و تعداد دیگری هم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی زاده گفت: تعدادی از این خانواده‌ها هم در ایران نیستند، ولی ما آمادگی داریم به عنوان شهید برای آن‌ها نیز تشکیل پرونده بدهیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از طرف آقای رییس جمهور و همه مسئولین نظام به خانواده‌های شهدای پرواز اوکراینی عرض تسلیت داریم و امیدواریم سیر قانونی پرونده این حادثه در قوه قضاییه به زودی به پایان برسد و عواملی که قصور داشتند شناسایی شوند تا آرامشی بر آلام این خانواده‌ها باشد.
گفتنی است خانواده‌های شهدای پرواز اوکراینی در ۱۴ استان کشور پراکنده هستند و از این میان خانواده ۸۴ نفرشان در تهران ساکن هستند.
۵ نفر از شهدای پرواز اوکراینی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا در جوار گلزار شهدای مدافع حرم خاکسپاری شده اند.

بیشتر بخوانید:

تحویل ۱۵۰ پیکر شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی به خانواده‌ها

گلایه وکیل تعدادی از خانواده‌های جان باختگان هواپیمای اوکراینی از تعداد متهمان پرونده دستور ویژه رئیسی برای تسریع پرداخت غرامت به خانواده‌های حادثه هواپیمای اوکراینی بیانیه سپاه پاسداران در سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی

اظهارات مهم روحانی درباره محاکمه مسببین سقوط هواپیمای اوکراینی و پرداخت غرامت به خانواده قربانیان

دولت کانادا نتیجه تحقیقات از علل سقوط هواپیمای اوکراینی 752 را منتشر کرد

21231

کد خبر 1590098

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی امیرحسین قاضی زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران سقوط هواپیمای اوکراینی شهدای پرواز اوکراینی بنیاد شهید خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟