Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:06:51 GMT

جزئیات افزایش پلکانی حقوق کارمندان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۵۳۰۸

جزئیات افزایش پلکانی حقوق کارمندان

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، یک نماینده مجلس از افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال آینده از ۵ تا ۲۹ درصد خبر داد و گفت: این افزایش حقوق با توجه به متوسط دریافتی آن‌ها متغیر است.

 سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۱ با توجه به لایحه پیشنهادی دولت گفت: افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال آینده بین ۵ تا ۲۹ درصد خواهد بود که با توجه به متوسط دریافتی آن‌ها متغیر است یعنی افرادی که حقوق بالاتری می‌گیرند افزایش حقوق کمتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته میانگین افزایش حقوق کارمندان ۱۰ درصد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق کارمندان پلکانی خواهد بود، تاکید کرد: کارمندانی که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند از افزایش بیشتری برخوردار خواهند شد و کارمندانی که متوسط دریافتی آن‌ها بیشتر از ۱۰ میلیون تومان است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: اگر افزایش پلکانی حقوق کارمندان به سمتی برود که طیف وسیعی از آن‌ها افزایش حقوق خوبی داشته باشند، مورد پذیرش مجلس خواهد بود، اما اگر پس از بررسی‌های نمایندگان به این نتیجه برسیم که طیف کمتری از کارمندان از این قاعده افزایش حقوق بهره‌مند خواهند شد، باید در نحوه افزایش حقوق‌ها در سال آینده تجدیدنظر شود.

حسینی با بیان اینکه این شیوه افزایش حقوق روش منطقی‌تری نسبت به روش‌های دیگر است، بر لزوم تطبیق میزان افزایش حقوق با تورم تاکید کرد و افزود: اگر تورم در کشور کنترل شود به نفع حقوق‌بگیران ثابت است، اما اگر تورم کنترل نشود، هرچقدر هم حقوق کارمندان یا کارگران را افزایش دهیم چندان اثر مثبتی در زندگی طیف حقوق بگیر نخواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام 19دی مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بحران در قزاقستان افزایش حقوق کارمندان حقوق کارمندان پلکانی حسینی قیام 19دی مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس بحران در قزاقستان افزایش حقوق کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی