Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: خریداران توانستند 41هزار و 657 سفارش را با پایان روز دوم این رویدادثبت کنند که 25هزار و 578 مورد از طرف ناشران به باجه‌های شرکت ملی پست تحویل داده شد و مابقی در انتظار ارسال است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی، از خرید 220 هزار و 114 نسخه کتاب به ارزش 148 میلیارد و 223 میلیون و 310 هزار و 801 ریال تا پایان روز دوم نمایشگاه از سوی مردم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعداد سفارش‌های ثبت شده از سوی مردم در دو روز گذشته نمایشگاه گفت: خریداران با گذشت دو روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توانستند 41هزار و 657 سفارش را ثبت کنند که از مجموع کل سفارش‌های ثبت شده، 25هزار و 578 سفارش از سوی ناشران به باجه‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد و مابقی (16هزار و 76 سفارش) در انتظار ارسال است.
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان این‌که تاکنون کم‌سن‌ترین خریدار کتاب، کودک چهار ساله از شهر بیجار استان کردستان است که والدینش کتاب‌هایی با موضوع دانش کودک را برای او خریداری کردند، افزود: همچنین مسن‌ترین خریدار کتاب فردی 92 ساله از استان تهران بوده که پنج نسخه کتاب خریداری کرده است.
*عرضه 21 هزار عنوان کتاب خارجی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران
اسماعیل جانعلی‌پور مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: امسال از ناشران خارجی فهرست 21 هزار عنوان کتاب را برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی دریافت کردیم و پس از بررسی‌های کارشناسان این حوزه و بارگذاری در سامانه نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
وی افزود: این آثار در مدت یک هفته از سوی کارشناسان این حوزه از لحاظ محتوایی مورد بررسی قرار گرفت و کتاب‌های خارجی اندکی از این فهرست حذف شدند.
مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با شرکت در پویش «نذر کتاب» 63 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان به نیت سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سیل‌زدگان جنوب کشور به ویژه شهر کرمان هدیه کرد.
وی افزود: عدد 63 به صورت نمادین و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انتخاب شده است. به طور قطع بیش از این تعداد کتاب برای التیام و همدردی با مردم جنوب کشور به همت گروه‌های جهادی اهدا خواهد شد.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور بیش از دو هزار 100 ناشر داخلی و خارجی و 24 کشور خارجی از سوم بهمن آغاز شد و تا دهم بهمن ادامه دارد.
علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب به نشانی ketab.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد