Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  محمد حسن اسماعیلی، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخصی با استفاده از تصاویر خصوصی وی قصد اخاذی از او را دارد، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد وی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با مرد رمالی آشنا شده که ادعا می‌کرد که می‌تواند حوادث آینده را پیشگویی کرده و از وقوع آن‌ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با بیان اینکه در ادامه شاکی با مرد رمال تماس می‌گیرد و او علاوه بر اخذ مبالغ کلان با ترفندهای خاص تصاویر خصوصی او را دریافت می‌کند، گفت: بعد از مدتی نه تنها پیشگویی‌های این فرد شیاد در خصوص مسائل کار و زندگی شاکی درست از آب در نمی‌آید، بلکه به او پیشنهاد بی شرمانه کرده و وقتی با او مخالفت او مواجه می‌شود، شاکی را تهدید کرده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصیش خواهد کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مأموران در حال بررسی این پرونده بودند که با شکایت ۳ خانم دیگر مواجه شدند که از سوی این فرد شیاد اغفال شده بودند.

وی با بیان اینکه فرد رمال از ۴ زن شاکی بالغ بر ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، بیان کرد: متهم با ترفندهای گوناگون زنان متمول را فریب داده و به بهانه پیشگویی حوادث آینده و جلوگیری از وقوع آنان ضمن اخذ وجوه کلان به طعمه‌های خود پیشنهاد طلاق و ازدواج با خود را می‌داد.

اسماعیلی افزود: پس از شناسایی هویت اصلی متهم مأموران طی هماهنگی با مقام قضایی متهم را در منزلش دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کسانی از سوی این شخص مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری قرار گرفتند، می‌توانند برای تنظیم شکایت به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان به تبلیغات رمالی و فالگیری در شبکه‌های اجتماعی که در آن افراد ادعا می‌کنند قادر به حل مشکلات، بخت گشایی، پیشگویی حوادث آینده هستند، اعتماد نکرده و بی جهت سرمایه‌های خود را در جیب این گونه افراد شیاد نریزند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخاذی مرد رمال اخبار حوادث اصفهان رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان رمال امنیت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد مهناز افشار قیمت دلار روناک یونسی فال قیمت طلا اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه ترلان پروانه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور