Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به مقام والای زن در جامعه، زنان را پایه و ستون خانواده دانست که وظیفه تربیت و هدایت را بر عهده دارند و بی شک عامل موفقیت مردان در عرصه کار و زندگی هستند.

پرنده مطلق گفت:  شرکت برق منطقه‌ای این افتخار را دارد که در امر توجه به جایگاه بانوان در شرکت جزو اولین‌ها در سطح کشور بوده و با اعتماد به توان بانوان در پست‌های بالای مدیریتی انتصابات خوب و با عملکرد عالی را شاهد هستیم و این توفیق با اراده و همت بانوان سخت‌کوش شرکت رقم خورده است که جای بسی خوشحالی و رضایت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف نژاد معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حمایت و هدایت مدیران ارشد شرکت برای فعالیت بانوان در سطح شرکت برق منطقه‌ای شرایط مناسب و ایده عالی را فراهم نموده که جای تقدیر و تشکر از همه مدیران و همکاران را دارد، این امر باعث افتخار همه بانوان و همکاران است که در محیطی بدور از تبعیض مشغول به کار و خدمت هستند.

موسوی، معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: حضور و فعالیت بانوان در شرکت برق منطقه‌ای استان مثال زدنی و بسیار امیدوار کننده است، توجه ویژه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان به امر خانواده، ورزش و سلامت روانی همکاران نشان از اهمیت ویژه به بنیان خانواده می‌باشد که بی شک در فراهم کردن محیطی امن در محل کار و میان خانواده تاثیرگذار است، پیشرفت در مسیر اهداف شرکت و سازمان‌ها بدون توجه به سلامت روحی و روانی پرسنل امکان‌پذیر نیست که این موضوع در شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به بهترین شکل ممکن در حال اجراست.

در پایان مراسم نیز از بانوان ورزشکار و تعدای از همسران همکاران در شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و فرزندانشان که در مسابقات برگزار شده حائز رتبه برتر شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با هدف تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری با اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته و با استقبال کشاورزان سطح زیر کشت این محصول امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۲۵ هکتاری به ۱۴۰ هکتار رسید.

سعید نارویی افزود: پیش‌بینی شده است امسال ۳۰۰ تن گل محمدی از سطح باغات سیستان و بلوچستان برداشت شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی و سنتی گلابگیری و اسانس گیری در استان فعال است که همه ساله بخش قابل توجهی از نیاز منطقه را تامین می‌کند.
وی افزود: شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان، میرجاوه، زاهدان و خاش گل محمدی کشت شده و تولیدات آن پس از فرآوری در منطقه بصورت گلاب وگل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد