Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت قیمت برنج در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر برنج ایرانی از ۴۷ تا ۷۷ هزار تومان عرضه می شود که این قیمت ها منطقی و عرف نیست.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران افزود: وضعیت قیمت برنج در حالیست که ما کمبودی در این کالا نداریم و برنج ایرانی و خارجی به اندازه کافی در بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین فروش برنج با این قیمت ها درست نیست.

وی ادامه داد: قیمت برنج را کشاورزان مناطق ۳ استان شمالی تعیین می‌کنند که متاسفانه یک عده در این وضعیت سودجویی و افزایش های غیرمنطقی در قیمت برنج اعمال می کنند.

حسنی گفت: قیمت برنج خارجی نیز در بازار بالاست؛ اگرچه برنج هندی دولتی از ۱۸ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان می فروشند اما این برنج در بازار آزاد از ۲۳ تا ۲۹ هزار تومان قیمت دارد. همچنین قیمت برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج پاکستانی حدود ۳۰ هزار تومان قیمت دارد.

کد خبر 5414581 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت برنج گرانی کالاهای اساسی بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار بورس بانک مرکزی نهضت ملی مسکن سید رضا فاطمی امین نیروگاه سیریک ایالات متحده امریکا درج قیمت تولیدکننده روی کالا نیمه خام فروشی سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت راه آهن جمهوری اسلامی سید جواد ساداتی نژاد قیمت برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟