Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان ایران موسوم به جام «سردار دل‌ها» از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان در سالن فدراسیون در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ برتر مردان تیم‌های پیکان تهران و فولاد مبارکه سپاهان راهی مرحله نیمه نهایی شدند. 

تیم شهرداری ارومیه با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش نتوانست به جمع ۴ تیم برتر صعود کند.

 در چهارمین روز از مرحله نخست رقابت‌های پلی آف لیگ برتر والیبال دو دیدار برگزار می‌شود که تیم فولاد سیرجان از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف لبنیات هراز آمل خواهد رفت و مس رفسنجان هم پذیرای مقاومت شهداب یزد خواهد بود.

فولاد سیرجان ایرانیان -  لبنیات هراز آمل

تیم والیبال فولاد سیرجان امروز به مصاف لبنیات هرازآمل می‌رود. شاگردان سعید رضایی با پیروزی در اولین دیدار خود یک پله به مرحله نیمه نهایی نزدیک شدند. فولاد سیرجان پس از قرار گرفتن در جایگاه هفتم جدول لیگ به پلی آف رسید. شاگردان سعید رضایی در صورت پبروزی در دیدار دوم خود برابر لبنیات هرازآمل راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.

تیم والیبال لبنیات هراز آمل هم که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی را بر روی نیمکت خود می‌بیند در دیدار اول برابر مدافع عنوان قهرمانی شکست خورد. شاگردان بهروز عطایی در بازی قبلی خود با نتیجه ۱ بر ۳ مغلوب فولاد سیرجان شدند. آملی‌ها در صورت شکست در این دیدار از گردونه رقابت‌های لیگ برتر کنار خواهند رفت.

مس رفسنجان -  مقاومت شهداب یزد

در دومین بازی امروز تیم مس رفسنجان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان مقاومت شهداب یزد خواهد بود. رفسنجانی‌ها در دیدار اول خود با نتیجه ۲ بر ۳  مغلوب یزدی‌ها شدند. در دومین دیدار امروز پیروزی نماینده رفسنجان می‌تواند رقابت بین ۲ تیم را فشرده تر کند. شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس رفسنجان در صورت پیروزی در این دیدار شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را خواهند داشت.

مقاومت شهداب یزد هم توانست قهرمان نیم فصل دوم شود و به همراه تیم‌های مدعی راهی پلی آف شود. شاگردان طلوع کیان در اولین دیدار خود برابر مس رفسنجان به برتری رسیدند تا یک پله به نیمه نهایی نزدیک شوند. یزدی‌ها در صورت شکست در این دیدار باید یکشنبه در دیدار سوم از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن فدراسیون والیبال به مصاف مسی‌ها برود.

برنامه مرحله نخست یک‌چهارم نهایی لیگ برتر مردان:

جمعه ۶ اسفندماه
ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: فولاد سیرجان ایرانیان - لبنیات هراز آمل
ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: مس رفسنجان - مقاومت شهداب یزد

بیشتر بخوانید 

حذف شهرداری ارومیه از پلی آف لیگ والیبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال اخبار والیبال فدراسیون والیبال مقاومت شهداب یزد مرحله نیمه نهایی لبنیات هراز آمل فولاد سیرجان مس رفسنجان لیگ برتر ۳۰ دقیقه پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)