Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: از زمانی که بسکتبال را شروع کردم تا الان که سرمربی هستم، اصولی داشتم و به من یاد داده‌اند که دروغ نگویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره بازی با مقابل سوریه که با برتری شاگردانش به پایان رسید، عنوان کرد: دیدار خیلی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبال در همه کشورها پیشرفت کرده و با این پنجره‌ها نگاه‌ها متفاوت شده است. خدا را قسم می‌خورم که توجیه نمی‌کنم، اما کار برای ما سخت شده بود. از طرف خودم و بازیکنانم قول می‌دهم تیم ملی به جام‌جهانی صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص کنار گذاشتن مهدی کامرانی، اصغر کاردوست و نوید خواجه‌زاده به دلیل کاهش میانگین سنی تیم ملی برای دیدار با سوریه تصریح کرد: از وقتی بسکتبال را شروع کردم اصولی برای خودم داشتم. یاد داده‌اند که دروغ نگویم. گفتند اگر می‌خواهی سکوت کن اما هیچ وقت دروغ نگو. با توجه به سبک بازی با سوریه نمی‌توانستیم از کاردوست استفاده کنیم. باید بازی را سرعتی می‌کردیم و به همین دلیل این بازیکن از ترکیب خارج شد و میثم میرزایی جایگزین او شد. کامرانی زانودرد داشت اما دیدم تمام تلاشش را برای رسیدن به این بازی انجام می‌دهد. او بازیکن بزرگی است و کارهای بزرگی برای بسکتبال ایران انجام داده اما احساس کردم با توجه به این شرایط باید استراحت کند.

هاشمی گفت: در طول تاریخ بسکتبال این رشته خانواده‌ای فرهیخته و مودبی داشته. چرا حالا باید خودمان تصویر متفاوتی از بسکتبال نشان بدهیم؟ چرا می‌گوییم رییس فدراسیون فلان است و بازیکنان و مربیان فلان کار را انجام داده‌اند؟ قبح مسأله را به هم نزنید و آبروی مومن را نبرید. ما می‌گوییم اخلاق‌مدار هستیم پس چرا باید آبروی یکدیگر را ببریم. برای اینکه یک آدم را تغییر بدهیم چرا باید هر روز به سمت نهادهای نظارتی برویم؟ هدف همه ما خدمت کردن به مملکت و ورزش ایران است. این مسائل بدعت بدی است.

وی ادامه داد: هر کسی ممکن است ایراداتی داشته باشد و عملکرد خوبی نداشته باشد و فردی که می‌خواهد به یک مجموعه برود باید راهکار ارائه دهد اما برخی سایت‌ها گفتند که طباطبایی و دارودسته مضحک و معلوم‌الحالش. رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بوده. او دبیر، نایب رئیس، سرمربی تیم ملی، روابط بین‌الملل دارد. مگر لات‌بازی است که بگوییم دارودسته؟ من هم جزو این تیم بودم. واقعا به کجا می‌رویم؟

سرمربی تیم ملی بسکتبال که با رادیو گفتگو می کرد، درباره انتخاب رئیس جدید فدراسیون نیز بیان کرد: این موضوع می‌تواند شروع خوبی برای خروج از بلاتکلیفی این رشته باشد. قبلا گفتم که چرا انتخابات را عقب می‌اندازید اما دقیقا نزدیک بازی تیم ملی مقابل قزاقستان، زمان انتخابات اعلام شد. این مسائل ناخودآگاه بر روی بازیکنان و کادر فنی و همه تأثیر می‌گذارد. اجازه بدهند هر کسی رئیس فدراسیون می‌شود افکارش را پیاده کند و اگر ایرادی هم وجود دارد، به او منتقل کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!