Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:47:46 GMT

پیامبر گرامی اسلام(ص)، اسوه اخلاق هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۸۳۸

پیامبر گرامی اسلام(ص)، اسوه اخلاق هستند

امام جمعه پیرانشهر گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص)، اسوه و الگوی اخلاق و مکارم اخلاقی هستند و باید سیره و روش ایشان در جامعه نهادینه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا مصطفی محمودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص)، اسوه و الگوی اخلاق و مکارم اخلاقی بوده و باید در تمام زمینه ها الگوی ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه اخلاق و رفتار پیامبر گرامی اسلام(ص)، اخلاق نیکویی بود، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) مبعوث شدند تا مکارم اخلاق را به اتمام و اکمال برسانند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیز برگرفته از حکومت نبوی است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، وضعیت زندگی مردم و وضعیت اجتماعی به طور کامل تغییر پیدا کرد و مظاهر فساد برچیده شد و دین بر جامعه و تمام ابعاد حاکم شد.

ماموستا محمودی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت نیز در جامعه برقرار شد و همه فرصت ها و نعمت ها برای همه مردم در شهرهای مختلف و حتی روستاها فراهم شده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم نیز از جایگاه و اهمیت و ارزش برخوردار شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیامبر گرامی اسلام ص انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد