Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خلیل فعله گری شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه، اظهار داشت: مراجعه ارباب رجوع به فرمانداری نشان از ضعف و ناکارآمدی مدیران و آن سیستم اداری است که مشکلات و پاسخ به استعلام مجوزات در اداره مربوطه مرتفع نشده است.

وی افزود: اشراف مدیران بر قوانین و دستورالعمل های مرتبط با حوزه خود، پیگیری مکاتبات اداری، پاسخ به استعلامات و مجوزات و مبارزه با فساد باید جز اولویت های آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قروه با بیان اینکه در سیستم اداری خود مدیران باید با فساد مبارزه کنند، یادآور شد: فساد فقط بحث اخلاقی نیست بلکه بزرگترین فساد، اذیت شدن مردم و رفت و آمد ارباب رجوع است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید صداقت و شفافیت، تهیه برنامه عملیاتی، استفاده از تمامی ظرفیت های کارمندان در ادارات، برگزاری جلسات هفتگی کارگروه اشتغال، توجه به مسائل دینی و ملی در سیستم اداری و احیای واحدهای راکد و نیمه تمام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فعله گری گفت: باید به نظارت بر بازار و کالاهای اساسی، حضور پزشک در اورژانس و مراکز درمانی، عدم کمبود دارو و پول در سیستم بانکی در ایام ویژه نوروز توجه شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

نظام بانکی کشور نیاز به بازنگری دارد

امام جمعه شهر قروه هم در این نشست گفت: نظام بانکی کشورمان یک نظام ایده آل نیست و احتیاج به تغییر و تحول و بازنگری دارد.

حجت الاسلام عابدین رستمی افزود: برخی از بانک ها پشتیبان و همراه مردم نبوده و نظام بانکی کشور یک نظام مالیاتی دقیق و درست نیست.

وی گفت: بروکراسی اداری، تبعیض، گرفتارشدن‌ مردم پشت درب ادارات، نگاه محدود مدیران به مجموعه خودشان، عدم مسوولیت پذیری، ناشی گری در ارزیابی، عملکرد و بازرسی در ادارات از مشکلات نظام اداری است.

حجت الاسلام رستمی اضافه کرد: عدم الکترونیکی شدن کارها و نبود شبکه ملی اطلاعات، نظام اداری کشور را با کندی و ساییدگی مواجه کرده است.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان فرمانداران سنندج قروه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرمانداران سنندج کردستان فرمانداران سنندج قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!