Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاک شوی جدید شبکه افق با عنوان «گپ‌نشینی» با اجرای فرهاد جم است که نوروز 1401 روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه‌های گفت‌وگومحور همیشه بخش اصلی کنداکتور شبکه‌های مختلف سیما به خصوص در مناسبت‌ها بوده‌اند ولی این روند، به کلیشه‌ای تکراری و کسل‌کننده تبدیل شده که شاید به جای جذب مخاطب، مخاطب‌پران هم باشد اما می‌توان همین برنامه‌های به ظاهر کلیشه شده را با استفاده از ترفندهای مختلف، به برنامه‌هایی جذاب و پرمخاطب تبدیل کرد، اتفاقی که این بار در شبکه افق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاک شوی جدید این شبکه با عنوان «گپ‌نشینی»، برنامه‌ای با حضور مسئولان و رجال مملکتی است ولی قرار هم نیست باز هم شاهد گفت‌وگویی خشک و رسمی و درباره مسائل سیاسی با آنها باشیم؛ این بار شبکه افق می‌خواهد سری بزند به زندگی شخصی و خانوادگی 12 مرد سیاست در ایران و حتی پا را فراتر از این گذاشته و در گپ و گفتی صمیمی با آنها، بحث درباره زندگی پدر و مادر و خواهر و برادرانشان را هم پیش می‌کشد. ویژگی دیگر این برنامه، حضور فرهاد جم بازیگر و مجری شناخته شده سال‌های دور تا امروز تلویزیون است؛ جم به عنوان مجری گپ‌نشینی، تجربه‌ای متفاوت را به اشتراک می‌گذارد و این بار با مسئولان پیشین و فعلی کشور به گفت‌وگو می‌نشیند. به گفته مجید اسکندری تهیه‌کننده این برنامه، دلیل انتخاب فرهاد جم این بوده که تیم تولید به دنبال مجری توانمندی بودند که هم جا افتاده باشد هم سابقه اجرای موفق و علاوه بر اینها، یکی از سلبریتی‌هایی باشد که مردم نسبت به او واکنش مثبت داشته باشند. اسکندری درباره ساختار گپ‌نشینی هم می‌گوید: این برنامه سه بخش اصلی دارد که شامل گفت‌وگوی کاملا شخصی با مهمان برنامه با محوریت حال و هوا و روحیات اوست، بخش دوم موضوعات خانوادگی و بخش سوم هم تا حدی به مسائل کاری و اجرایی مهمان؛ و نکته اساسی اینکه هیچ کدام از این سه بخش به خصوص قسمت آخر گفت‌وگو حالت چالشی ندارند و بیشتر قرار است یک دورهمی صمیمی را شاهد باشیم. در این بین سه آیتم میان برنامه هم وجود دارد؛ موشن‌گرافیکی یک دقیقه‌ای برای معرفی مهمان هر قسمت که دارای نریشینی شبیه متن کتاب تذکرةالاولیاست، گزارش مردمی راجع به مهمان و آیتم تکمیلی که در واقع مستندی 3 دقیقه‌ای راجع به اوست. تهیه‌کننده گپ‌نشینی می‌گوید: این برنامه در 12 قسمت 55 دقیقه‌ای تولید شده و مهمانان از بین نمایندگان قبلی و فعلی مجلس، وزرا و شخصیت‌های نظامی کشور هستند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شبکه افق گپ نشینی فرهاد جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین