Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@01:23:10 GMT

حادثه وحشتناک برای پسر شوماخر در عربستان +تصویر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۸۰۵

حادثه وحشتناک برای پسر شوماخر در عربستان +تصویر

به گزارش سایت اسکای اسپورتس، میک شوماخر راننده آلمانی تیم فرمول یک هاس در جریان تمرینات قبل از مسابقه اصلی گرندپری عربستان سعودی در شهر جده، به شدت و با سرعت بالا با دیوار پیست برخورد کرد و بر اثر جراحات وارده به وسیله هلی‌کوپتر به بیمارستان انتقال داده شد.

فرزند بزرگ اسطوره فرمول یک، میشاییل شوماخر، در پیچ دوازده پیست در حالی که 273 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت، کنترل خودروی خود را از دست داد و آن را به دیواره کنار پیست کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت این برخورد به حدی زیادی بود که خودروی شوماخر به چندین تکه تقسیم شد و خودش نتوانست از آن خارج شود. البته خوشبختانه زمانی که تیم پزشکان بالای سر او حاضر بهوش بود و توانست با پزشکان صحبت کند. با این حال او برای معاینات به وسیله آمبولانس هوایی به بیمارستان انتقال داده شد.

گونتر اشتاینتر رئیس تیم هاس در این باره به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من هنوز شخصاً با میک صحبت نکردم، البته از طریق مادرش جویای احوال او بوده‌ام و هر لحظه از آخرین وضعیتش مطلع می‌شوم. ظاهراً خارج شدن از حاشیه پیست باعث شده او کنترل خودرویش را از دست بدهد. ما هم بلافاصله پس از برخورد ارتباط‌مان را با خودروی او از دست دادیم.

این بیست‌و‌چهارمین گرندپری است که میک شوماخر در آن شرکت می‌کند و به نظر می‌رسید که در تلاش است برای اولین بار در جمع 10 راننده برتر مسابقه قرار بگیرد.

حادثه ترسناک راننده تیم هاس، جلسه دوم تمرینات رانندگان را برای یک ساعت به تعویق انداخت تا پیست پاکسازی و امکان تردد مجدد خودروها در آن فراهم شود./ منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: عربستان حادثه ترسناک پسر شوماخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا‌ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم)
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود