Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر از ایجاد ۱۰۷ کمپ اقامتی در شهرهای استان خبر داد و گفت: ورود مسافران نوروزی به استان بوشهر تاکنون به ۵.۳ میلیون نفر سفر رسیده است. - اخبار استانها -

هوشنگ رستم‌پور شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در استان‌های مختلف کشور بر توجه مسئولان و استانداران به گردشگران نوروزی تأکید کرد اظهار داشت: رئیس جمهور بر رفع مشکلات مسافران تأکید کرد و خواستار رفع کمبودها در اسکان نوروزی مسافران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش مسافران نوروزی و تحقق دستور رئیس جمهور در خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی خبر داد و بیان کرد: در اجرا دستور رئیس جمهور خدمات ویژه‌ای در شهرهای استان بوشهر در ایجاد اقامتگاه‌های موقت به مسافران ارائه شد.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر از ایجاد 107 کمپ اقامت در شهرهای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: آمار ورود مسافران نوروزی در استان بوشهر تاکنون به 5 میلیون و 300 هزار نفر سفر رسیده است.

رستم پور اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی روند موج دوم سفرهای نوروزی منتهی به 13 فروردین برای اسکان مسافران در پارک‌ها و بوستان‌های شهری کمپ‌های اقامتی شهرداری‌های استان بوشهر به 107 کمپ افزایش یافت.

وی افزود: برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران نوروزی به مرکز شهر و جلوگیری از افزایش ترافیک، در برخی از شهرها، پارکینگ در جوار کمپ‌های اقامتی ایجاد شده تا مسافران در صورت تمایل خودرو‌های خود را در آنجا پارک کنند و با تاکسی یا اتوبوس راهی مرکز شهر شوند.

بوشهر به عنوان نخستین استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران معرفی شدواکنش استاندار بوشهر به حضور قابل توجه مسافران نوروزی/ احتمالا مبتلایان کرونا ‌افزایش یابد + فیلم4.3 میلیون نفر سفر در استان بوشهر ثبت شد

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر بیشترین تردد خودروهای بین بوشهر با دیگر استان‌ها را خوزستان دانست و بیان کرد: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان خوزستان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با 150 درصد، 99 درصد، 77 درصد، 76 درصد و 72 درصد بیشترین افزایش را در ترددهای بین استانی تجربه کردند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسافران نوروزی استان بوشهر رئیس جمهور نفر سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود

دستیار ویژه رئیس جمهور با تحسین الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی گفت: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: امروز مدیریت شهری رفسنجان در ادامه اراده خداوند برای خلقت انسان و تعیین جانشینی خدا روی زمین، جمعی از نوجوانان را مسئول کرده است تا اختیار بیشتری به آن‌ها بدهد و ثابت کند آرمان جمهوری اسلامی تحقق وعده الهی و هدف خلقت انسان است.

وی اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان را در راستای فطرت انسان توصیف کرد و افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است؛ در جنگ اتفاق بزرگی رخ داد و کل دنیا علیه ما جمع شد تا ما نباشیم اما امام (ره) تهدید را به فرصت تبدیل کرد و وعده داد که کاری می‌کند تا قدرت برتر نظامی دنیا شویم و این امر محقق شد.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به وعده صادق جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آن روز ما سیم خاردار هم نداشتیم و اولین مایحتاج خود را باید از سایر کشورها می‌گرفتیم و به ما نمی‌دادند، اما امروز به تولید موشک و پهباد روی آورده‌ایم و این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی داعش در منطقه یکی دیگر از اقدامات ضد اسلامی برای جمع کردن تفکر اسلام بود که با تدبیر مقام معظم رهبری و ورود حاج قاسم به میدان و حضور لشکریان دفاع از حرم مسیحی و مسلمانان شیعه و سنی متوقف شد، گفت: یک روزی می‌خواستند ما نباشیم، اما اکنون ما سردمدار فرهنگی منطقه هستیم.

عبودتیان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را موجب تبدیل تهدید به فرصت دانست و افزود: قرار بود دهه هشتادی‌ها نسل برانداز شوند، اما امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران شده‌اند؛ لذا اگر براساس دستور خدا و الگوی امام و اسلام عمل کنیم، می‌توانیم به عنوان خلیفه و جانشین خدا روی زمین مسیر رشد را به خوبی طی کنیم.

وی در ادامه شکل‌گیری الگوی حکمرانی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان را تبریک گفت و افزود: این طرح جوان محور و نوجوان محور و شگفتی‌ساز است و توجه به حضور بانوان و استفاده از تجربه بزرگترها و قرار دادن آن‌ها در رأس حلقه اصلی و محله محوری و مسجدمحوری را می‌توان از امتیازات آن برشمرد.

دستیار رئیس جمهور ادامه داد: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و این الگو را که در جهت مسیر انبیای الهی است، امروز در بخشی از اداره شهر پیاده می‌کنیم و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

کد خبر 748908

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود