Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:47:08 GMT

افزایش تحت‌های بخش دیالیز بیمارستان سرایان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۹۲۳۷

افزایش تحت‌های بخش دیالیز بیمارستان سرایان

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به تصمیماتی که اتخاذ شد، تعداد تخت‌های بخش دیالیز بیمارستان امام علی (ع) سرایان از چهار به ۶ تخت افزایش می‌یابد.

جواد قناعت، امروز جمعه ۱۹ فروردین در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی (ع) سرایان در جمع خبرنگاران افزود: کمبود تخت و ناکافی بودن فضای بخش دیالیز این بیمارستان از دغدغه‌های فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر سرایان بود که این بازدید هم در همین راستا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بنا به تصمیماتی که در این بازدید و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ شد، با افزایش ۲ تخت جدید به این مجموعه، تعداد تخت‌های دیالیز بیمارستان امام علی (ع) به ۶ تخت افزایش می‌یابد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود شرایط نیز فضای وسیع‌تر و مناسب‌تری در اختیار بخش دیالیز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب کلینیک تخصصی بیمارستان شهرستان سرایان افزود: ساختمان این مجموعه طی چند ماه آینده تکمیل می‌شود.

قناعت گفت: این کلینیک با تامین تجهیزات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح می‌شود و برای خدمات‌رسانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سفر امروز به سرایان برای حضور در نماز جمعه انجام شد، به بازدیدش از محور سه راهی روم - سرایان اشاره کرد و افزود: چند بار از این مسیر گذر کردیم و شرایط آن نامطلوب است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین با حضور سرزده در جمع نمازگزاران جمعه سرایان، ماه رمضان را دانشگاه خودسازی توصیف کرد و بر استفاده از فرصت های ناب این ماه تاکید کرد.

قناعت با اشاره به شعار سال و صفات دولت بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مهمترین ویژگی دولت را تغییر در ریل گذاری و چرخش گفتمان انقلابی براساس معیارها و آموزه های ناب اسلامی و در صحنه بودن مسئولان بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های داخلی توصیف کرد.

وی سیگنال های مطلوبی در زمینه صدور و فروش نفت و برگشت پول آن به کشور، آزادسازی منابع بلوکه شده در برخی از کشورها علی رغم ادامه دار بودن مباحث برجام را نشان از اتخاذ سیاست های مطلوب درون زا و برون زای دولت با اعتماد به جوانان در مدت کوتاه استقرار برشمرد.

استاندار خاطرنشان کرد: تا دو ماه آینده در اولین فرصت طی سفر رسمی و برنامه ریزی شده در شهرستان سرایان حضور و مشکلات این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا این سفر مصوبات خوبی برای مردم شهرستان سرایان به همراه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، سفر غیر رسمی استانداری خراسان جنوبی در اولین جمعه ماه مبارک رمضان به شهرستان سرایان با استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل پارک منابع طبیعی خلیج فارس سرایان همراه شد.

قناعت و هیئت همراه در ابتدای حضور در شهرستان سرایان از عملیات اجرایی پروژه باند دوم محور «سرایان _سه راهی روم» بازدید و در روند اجرای این طرح قرار گرفت.

استاندار در جریان بازدید از عملیات اجرایی محور شریانی «سرایان- سه راهی روم» گفت: در عبور از این مسیر وضعیت موجود آن را با توجه به حجم تردد و ترافیکی مناسب ندیدم. با پیگیری های انجام شده و دریافت مجوزهای لازم از تهران در بهمن ماه ۱۴۰۰، عملیات اجرایی پروژه شتاب گرفته است.

وی به اجرای باند دوم این مسیر از «سرایان تا سه راهی زنگویی» و آماده شدن زیرساخت های آن اشاره کرد و افزود: تا ۲ ماه آینده این مسیر زیر بار ترافیکی خواهد رفت و عملیات روکش آسفالت باند قدیم مسیر نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزارت راه و شهرسازي بيمارستان شهرستان سرایان خراسان جنوبی بخش دیالیز سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان