Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز شنبه در حاشیه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: باتوجه به حضوری شدن فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها باید نظارت‌ بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و تهویه در مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی تشدید شود.

وی افزود: برای تصمیم‌گیری صحیح در خصوص مدیریت بیماری کرونا در استان نیازمند آمار و اطلاعات دقیق از میزان شیوع بیماری و تعداد بیماران مبتلا به این ویروس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تزریق دُز سوم کرونا برای پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا و مهار این ویروس بسیار موثر است، گفت: باید بحث تزریق واکسن در مراکز تجمیعی مانند ادارات، حوزه‌های علمیه، مدارس و دانشگاه‌ها مورد تاکید قرار بگیرد.

حیدری با بیان اینکه گزارشاتی مبنی بر افزایش قیمت دارو ارائه شده است، عنوان کرد: باید علل افزایش قیمت دارو و کمیاب شدن برخی داروها در داروخانه‌های دولتی به‌طور دقیق بررسی شود.

وی بیان کرد: باتوجه به شیوع بیماری سرخک در برخی نقاط کشور، به‌ویژه در بین اطفال باید پیشگیری از بروز این بیماری در دستور کار قرار بگیرد و سرکشی میدانی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در دستور کار قرار داشته باشد.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های بروجن، کیار و بن در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا، شهرستان‌های اردل و فارسان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، خانمیرزا و لردگان نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری غلامعلی حیدری سودجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود