Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: از مواضع آیت‌الله خامنه‌ای و تاکید صریح ایشان بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت و ملت فلسطین تقدیر می‌کنیم.

به گزارش ایران آنلاین، ابوعبیده یکشنبه شب در گفت و گو با شبکه المیادین افزود: روز جهانی قدس سخنان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به زبان عربی خطاب به ملت و مقاومت فلسطن شنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گردان های القسام بیانات صادقانه آیت الله خامنه ای را ارج می نهد و از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران با همه چالش هایی که با آن روبرو است در کنار ملت و مقاومت فلسطین تشکر می کنیم.

ابوعبیده گفت: مواضع قوی سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در حمایت از مقاومت فلسطین نیز می ستاییم.

یحیی سنوار رئیس جنبش حماس در غزه نیز روز شنبه از همه ملت هایی که در روز جهانی قدس از ملت فلسطین حمایت کرده بودند و در راس این کشورها جمهوری اسلامی، رهبر، رئیس جمهوری، سپاه پاسداران و ملت ایران تشکر کرد.

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی و به زبان عربی خطاب به دنیای اسلام، ملت و مقاومت فلسطین سخنرانی کردند.

ایشان با تحسین ایستادگی و شهامت کم‌نظیر ملت فلسطین، عملیات فداکارانه جوانان فلسطینی را موجب ایجاد سپر دفاعی برای فلسطین و بشارت‌دهنده آینده‌ای متفاوت دانستند و در بیان نشانه‌های رقم خوردن معادله‌ای جدید در امروز و فردای فلسطین خاطرنشان کردند: امروز «اراده شکست‌ناپذیر» در فلسطین و همه منطقه‌ی غرب آسیا جایگزین «ارتش شکست‌ناپذیر» صهیونیست شده و ارتش جنایتکار ناچار شده آرایش تهاجمی خود را به تدافعی تبدیل کند.

رهبر انقلاب خطاب به مردم فلسطین و با بیان این آیه که «اِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنوا»، فرمودند: شما مردم فلسطین، شما جوانان فداکار در کرانه‌ی غربی و در سرزمین‌های ۴۸، شما مبارزان اردوگاه جِنین، شما مجاهدان قدس و غزّه، و شما ساکنان اردوگاه‌های فلسطینی در بیرون، بخش مهم و حسّاس و پیشران کیان مقاومتید. درود بر شما! بِایستید و بدانید که «اِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنوا»، و «لَئِن صَبَرتُم لَهُوَ خَیرٌ لِلصّابِرین» و «وَ اِن تَصبِروا وَ تَتَّقوا فَاِنَّ ذلِکَ مِن عَزمِ الاُمور» و «سَلامٌ عَلَیکُم بِما صَبَرتُم فَنِعمَ عُقبَی الدّار».

ایشان در پایان سخنانشان با درود به روح شهیدان فلسطینی و ادای احترام به خانواده‌های آنان، به اسیران و زندانیان فلسطینی که با اراده‌ی استوار مقاومت می‌کنند تحیت گفتند و افزودند: دست گروههای فلسطینی مقاوم را که بخش مهم این مسئولیت بزرگ را بر دوش گرفته‌اند می‌فشارم، و دنیای اسلام به‌ویژه جوانان را به حضور در این میدان عزت و کرامت فرا می‌خوانم.



انتهای پیام/

 

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم