Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شورای عالی اقتصادی سران قوا با پیشنهاد افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی برای مقابله اثرگذار با پدیده‌های بی‌ثبات کننده بازار، موافقت و بر هماهنگی همه ارکان نظام و اقناع‌سازی افکار عمومی از سوی مسئولان و رسانه‌ها برای اجرای دقیق طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در نشست شورای عالی اقتصادی سران قوا که عصر شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و به مدت بیش از سه ساعت برگزار شد، پس از ارائه گزارشی در زمینه تخلفات مؤثر در بی‌ثباتی بازار نظیر احتکار، گران‌فروشی و اختفای کالا‌های مورد نیاز مردم، سران سه قوه و سایر اعضا بر ضرورت مقابله با این پدیده‌ها در شرایط فعلی، تأکید و موافقت کردند که اختیارات قانونی بیشتری از جمله تشدید مجازات‌ها، تسریع در تصمیم‌گیری و صدور حکم و نیز اجرای احکام به سازمان تعزیرات حکومتی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست، همچنین موضوع اجرای قانون بودجه سال 1401 در زمینه طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌های کالا‌های اساسی مطرح شد و سران سه قوه با اتفاق نظر بر اجرای دقیق و با ظرافت این طرح، تأکید کردند در مرحله اجرا، تدابیری اتخاذ شود که ضمن تأمین حقوق مردم، به ویژه قشر‌های کم درآمد و آسیب‌پذیر، قدرت خرید جامعه افزایش یابد و کالا نیز به وفور عرضه شود.
همچنین در این نشست تأکید شد که همه ارکان نظام باید به عنوان پشتوانه اجرای این قانون، کاملا هماهنگ عمل کنند و مسئولان و رسانه‌ها نیز با اقناع‌سازی افکار عمومی و توضیح شیوه اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌های کالا‌های اساسی، به اجرای آن کمک کنند تا مردم هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای در زمینه تأمین کالا نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند