Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:22:54 GMT

وجود یک واحد صنفی به ازای هر ۱۵ نفر در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۸۷۵

وجود یک واحد صنفی به ازای هر ۱۵ نفر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اکبر صیادجو، رئیس اتاق اصناف استان سمنان امشب در نشستی با استاندار سمنان که با حضور ۱۰۰ نفر از رؤسای اتاق اصناف شهرستان‌ها و مناطق استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به ازای هر ۱۵ نفر، یک واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد.

وی افزود: تلاش‌ها و هدایتگری‌های شبانه‌روزی و جهادی استاندار سمنان در راستای نظارت بر بازار منتج به این مهم شد تا نرخ تورم استان از متوسط کشوری پایین‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف استان سمنان بیان کرد: در استان سمنان هیچ‌گونه تنشی در زمینه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نداشتیم.

صیادجو عنوان کرد: در بحث تورم ماهانه در اجناس غیرخوراکی، سمنان استان سی و یکم کشور است و در نرخ تورم نقطه به نقطه در بخش هتل و رستوران نیز در مقام سی‌ام کشور قرار گرفته که امری ارزشمند است.

وی گفت: همراهی و همگامی اصناف، بازاریان، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در حد اعلای خود قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان اضافه کرد: استاندار سمنان بدون مقید بودن به ساعت اداری در تمام ساعات شبانه‌روز، حتی در روزهای تعطیل با تلاش جهادی پیگیر امور به‌ویژه موارد مرتبط با بازار و اصناف استان است.

صیادجو تأکید کرد: به‌واقع می‌توان گفت استاندار سمنان به معنای کامل خستگی را خسته کرده و تفاوت میان شب و روز را از بین برده و معنای روزهای تعطیل را با تلاش شبانه‌روزی و بازدیدهای مستمر، بدون مقید بودن به ساعت اداری، تغییر داده است.

وی ادامه داد: تعداد بازدیدهای استاندار سمنان از بازار و واحدهای صنفی از زمان حضور در استان سمنان در مقایسه با گذشته بی‌نظیر است.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف استان سمنان واحد صنفی استاندار سمنان بازار سمنان استاندار سمنان استان سمنان اصناف استان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی