Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:47:11 GMT

اولین المپیاد ورزشی امام رضا (ع) در یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۴۲۹

اولین المپیاد ورزشی امام رضا (ع) در یزد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت صبح امروز در آیین افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی امام رضا (ع) که به میزبانی استان یزد برگزار شده است، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی ورزشی در پنج رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان در سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد یزد اجرایی می‌شود.

وی رشد سلامتی و تندرستی در جامعه، کشف استعدادهای ورزشی و افزایش علاقمندی مردم به ورزش را از جمله اهداف برگزاری این رویداد دانست و افزود: مسابقات ورزشی از دیرباز از ابزارهای بسیار قوی برای رشد و تعالی جامعه بوده و برگزاری بازی‌ها و رقابت‌های ورزشی از جمله جاذبه‌های تربیت‌بدنی در جامعه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: با ظرفیت‌شناسی و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های درونی و بیرونی می‌توان فضایی جذاب، با نشاط و سالمی را برای برگزاری المپیاد های ورزشی به‌وجود آورد و با اجرای مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، می‌توان شادابی و نشاط را به جامعه تزریق و از آن درجهت فرهنگ سازی و تقویت روحیه قهرمانی استفاده کرد. 

صداقت تصریح کرد: مسابقات المپیاد ورزشی امام رضا (ع) در رشته‌های ورزشی تکواندو، دومیدانی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری در بخش آقایان و رشته‌های ورزشی والیبال، تکواندو، دومیدانی و تیراندازی باکمان در بخش بانوان برنامه ریزی شده و در نیمه اول تیرماه دنبال می‌شود.

در حاشیه این مراسم از ورزشکاران، داوران، مربیان و پیشکسوتان برگزیده جشنواره «رسم جوانمردی» که بر اساس شاخص های اخلاقی، قهرمانی و فرهنگی با هدف توسعه فرهنگ و اخلاق در ورزش انتخاب شده بودند، تجلیل شدند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد ورزشی امام رضا استان یزد شهرداری یزد فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد حجت السلام صداقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازسازمان امور دانشجویان، رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان اعلام شد. المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی/

۱- دیجیتال «فیفا۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودروهای خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودروهای خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه های ورزشی، پیش بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کد خبر 6090902

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس