Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:29:12 GMT

آری‌آ باشگاهی با برنامه و هدف

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۵۶۹

آری‌آ باشگاهی با برنامه و هدف

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی شایلین ورزش آذر(با نام آری آ که به معنای بله به اول بودن است)در سال 2020 و در روستای قره‌بابا ‌فعالیت رسمی خود را از سالن این روستا شروع کرد.

این باشگاه در ابتدا از بازیکنان، کادر فنی و امکانات روستا استفاده می‌کرد، اما به دلیل اهداف بزرگ و متفاوت این باشگاه خیلی زود راهی شهرستان بستان‌آباد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم‌کم باشگاه شایلین ورزش آذر به امکانات روز تجهیز شده و کادر فنی و بازیکنانی از این شهرستان گرد هم آمدند و زمین چمن اختصاصی شهریار در دسترس قرار گرفت.

بعد از اخذ مجوز شرکت سهامی خاص ورزشی، چمن مصنوعی برای تمرینات و مسابقات از اداره ورزش و جوانان تحویل این باشگاه گردید. در این راستا خدمات باشگاه برای بازیکنان روز به روز بیشتر و متنوع‌تر  شده و رسانه‌های باشگاه هم بعد از دریافت مجوز شروع به کار کردند.

لوگو‌، چارت سازمانی، ست اداری باشگاه بعد از عقد قرارداد با طراحان گرافیست رونمایی شدند و بازیکنان از تمامی نقاط شهرستان در باشگاه و به واسطه اقدامات بالایی هم عضویت یافتند. فلسفه این باشگاه به صورت جامع و کامل مبتنی بر حرکت و‌ تلاش از راه مطالعه است و گام بعدی تاسیس کتابخانه باشگاه بود.

‌آکادمی‌ فوتبال و فوتسال در همه رده‌ها تشکیل گردیده و دفتر باشگاه همه روزه کار ثبت نام‌ها و ورود و خروج‌ها را برنامه‌ریزی کرد. در ادامه دوره‌های مربیگری و‌ مدیریتی برنامه‌ریزی و مجوزهای مربوطه مربیگری و مدیریتی دریافت گردید. همچنین حامی مالی برای هر رده سنی جذب و کیت‌های تمرینی و مسابقات رونمایی و رفت و‌آمد‌ها ساماندهی شد.

حساب بانکی باشگاه، بیمه‌های ورزشی، صندوق حمایت از ورزشکاران در شرایط بحرانی، اخذ کمیسسون ماده 5 باشگاه داری، تاسیس دفتر و مصاحبه با خبرگزاری‌ها و حضور در کلاس‌های دانش‌افزایی در لول جهانی همگی اقدامات اولیه‌ای هستند که در باشگاه در دسترس و اجرایی شده‌اند و هم اکنون در سطح استان بدون شک در زمره بهترین و با کیفیت‌ترین‌ها حضور دارند.

موسس باشگاه امیرمحمد پاسدار در سن 25 سالگی این باشگاه را استارت زد که هم اکنون به عنوان اولین و تنها باشگاه رسمی فوتبال و فوتسال زیر نظر شرکت سهامی خاص و با کامل‌ترین امکانات و تجهیزات و در سطح شهرستان بستا آباد و استان فعالیت دارد.

در این باشگاه مکتوب بودن ملاک گفته‌هاست، آکادمی و آموزش اولویت است و این باشگاه به باشگاه با برنامه مشهور است که فرآیند آن نیز از طریق دریافت نظرات از همه اعضای بنا شده است.آری آ توسط هوادار و طرفدار اداره و مدیریت می‌شود. ورزش، فرهنگ و اقتصاد در اینجا همزمان‌ و جدایی ناپذیراست درست مانند مدیریت، کادر فنی و بازیکنانش.

در باشگاه آری آ اتحاد خانواده هر روز و برای همه تعریف می شود.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی روستای قره بابا آری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی

رؤسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج در دیدار با علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، ضمن تأکید بر مهیا بودن ظرفیت بسیج برای انجام فعالیت‌های ورزشی، اظهار داشت: همه مسئولان ورزشی که برای این نظام، خالصانه زحمت می‌کشند، دنبال این هدف هستند که حال عمومی جامعه بهبود پیدا کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیمی که در اختیار بسیج است، همچنین ظرفیت‌هایی که در اختیار فدراسیون همگانی چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ زیرساختی قرار دارد، می‌توان با یک همکاری و هم‌افزایی بهتر کارهای خیلی بزرگی در عرصه همگانی انجام داد.

نشاطی با تأکید بر حضور گسترده آحاد بسیجی در برنامه‌های ورزشی گفت: این حضور گسترده به علت ظرفیت‌ها و نیروی انسانی است که تحت شبکه مدیریتی بسیج ایجاد و باعث اجرای برنامه‌های همگانی در سراسر کشور شده است.

وی تصریح کرد: خیلی اتفاقات بزرگی در استان‌ها توسط بسیج در عرصه ورزش رقم می‌خورد، اما آن چیزی که برای بسیج خیلی مهم است و می‌تواند تأثیرگذار باشد، برنامه‌ریزی دقیق، جامع و کامل در محلات است که سرانجام آن باعث بهبود حال افراد و سلامت جامعه می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به حضور بهترین مسئولان تربیت بدنی بسیج در محلات در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها گفت: با توجه به این ظرفیت گسترده در بسیج، این آمادگی وجود دارد برنامه های خوبی را با حضور گسترده مردم اجرا کنیم.

نشاطی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما آحاد مردم هستند، می توان با هم افزایی و ارتباط خوب، برنامه های بهتری را برای این مردم عزیز و مومن برگزار کرد.

وی گفت: ما در کل کشور چند هزار ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی در کشور داریم که نه تنها کم نظیر، بلکه بی نظیر است. به همین دلیل برای تقویت مربیان در این عرصه و بهبود کیفیت ضروری است فدراسیون همگانی با سابقه درخشانی که دارد، در این عرصه ورود پیدا کند.

رئیس سازمان ورزش تصریح کرد: مربیان بسیجی که در ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می‌کنند، نیازمند دوره‌های مربیگری جهت ارتقای سطح و دانش آنها هستند که می‌توان با همکاری فدراسیون همگانی برگزار کرد. همچنین نسبت به خیلی از مأموریت‌های مشترکی که بین سازمان ورزش بسیج و فدراسیون همگانی است می توان تفاهم نامه ای جهت ارتقا برنامه ها منعقد کرد.

در این دیدار خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن اشاره به هدف مشترک بسیج با فدراسیون همگانی گفت: هر سازمان یا نهادی، مجموعه‌نگر هستند، یعنی بنا بر مأموریتی که دارند، اولویت ذاتی‌شان مجموعه خودشان است، اما در بسیج چنین نیست و اولویت اول در این نهاد مردم هستند.

وی افزود: بسیج در خیلی از برنامه ها و مأموریت های ورزشی از ما جلوتر است. از همه مهمتر این است که برای سلامتی و نشاط مردم این کار را انجام می دهد. پس ما یک هدف مشترک داریم و آن هم مردم است و همین امر موجب می شود که ما با هم بهتر و بیشتر همکاری و هم افزایی در این راستا داشته باشیم.

خلیلی گفت: در حوزه های رویدادی، جشنواره ای و برنامه های مختلف می توانیم همکاری داشته باشیم و همچنین در عرصه آموزش می توان دوره هایی را برای تربیت نیرو در سراسر کشور برگزار کرد که این فرصت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون همگانی در پایان با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه جزء اولین ارگان های هستند که در عرصه ورزش به کمک سازمان های ورزش از جمله فدراسیون همگانی می آیند، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف فدراسیون، محلات است که مورد نظر سازمان ورزش بسیج نیز هستند تا بتوانیم با هم  جریان‌سازی کنیم تا جوانان و نوجوانان کشور را در یک فعالیت ورزش و فرهنگی دعوت کنیم و این نیازمند هم افزایی بیشتری با سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده