Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:25:03 GMT

انهدام باند زمین‌خواری در بهبهان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۷۲۱

انهدام باند زمین‌خواری در بهبهان

علیرضا قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: پس از دریافت گزارشاتی مبنی بروجود یک باند پیچیده فروش اراضی در بهبهان ، پس از تحقیقات ‌و اقدامات لازم جهت بررسی این موضوع کشف اسناد کافی این گزارش مورد تایید شد.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان افزود: ۱۰ نفراعضای این باند زمین خواری بوده که با همکاری دو تن از بنگاه های املاک بهبهان و تنظیم قولنامه جعلی اقدام به فروش هشت هکتار از اراضی ملی به ارزش۴۰۰ میلیارد ریال کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا قاسمی نژاد تشریح کرد: تعداد ۷ نفر از متهمان این پرونده دستگیر و با انجام تحقیقات اولیه ،دستور دستگیری متهمان متواری صادر شده که با تکمیل تحقیقات پرونده به مراجع قضایی صالح ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان در توصیه ای به مردم خاطر نشان شد: شهروندان در خرید املاک دقت لازم را نموده و قبل از خرید ملک،از مراجع صالح استعلام کنند. همچنین مردم مطمئن باشند در حفظ حقوق بیت المال با هیچ احدی مدارا نکرده و مطابق قانون و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهبهان زمین خواری دادستان بهبهان مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است