Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:33:07 GMT

سنجش سلامت ۲۵ هزار نوآموز بدورود به دبستان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۰۸۵۳

سنجش سلامت ۲۵ هزار نوآموز بدورود به دبستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی ظهر در آیین افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان استان کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اظهار کرد: تعلیم و تربیت در دنیا بالاترین نوع سرمایه گذاری و مهم ترین رکن جامعه است و آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت رسمی دانش آموزان را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رمز ماندگاری آموزش و پرورش در مرحله توسعه یافتگی کیفیت آموزشی گریزی زد و گفت: آموزش و پرورش استثنایی متولی و مجری اجرای برنامه سنجش به عنوان گلوگاه‌های کیفیت بخشی در آموزش و پرورش است.

به گفته رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان، نوآموزان بدو ورود به دبستان جامعه هدف این طرح است.

محمدی با بیان اینکه برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان تضمین کننده کیفیت آموزش است، افزود: برنامه سنجش نوعی پیشگیری و یکی از برنامه‌های مهم و اساسی آموزش و پرورش است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: سنجش سلامت نوآموزان در ۱۵ پایگاه سنجش استان اجرا و پیش بینی می‌شود حدود ۲۵ هزار نوآموز ورود به دبستان در این برنامه شرکت کنند.  

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سنجش سلامت نوآموزان کردستان سنجش آموزش و پرورش برنامه سنجش سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است